Unimog багер с челен товарачMercedes-Benz
Unimog U424/U1000
Unimog багер с челен товарач
Mercedes-Benz
Unimog U424/U1000
Година на производство
1979
Състояние
Употребяван
Местоположение
Heidenheim an der Brenz 

Покажи снимките
Показване на карта
Данни за машината
- Описание на машината:
- Unimog багер с челен товарач
- Производител:
- Mercedes-Benz
- Модел:
- Unimog U424/U1000
- Година на производство:
- 1979
- Състояние:
- добро (употребявано)
- Функционалност:
- напълно функциониращ
Цена и локация
- Местоположение:
- Alfredshöhe 17, 89522 Heidenheim, Deutschland

Позвънете
Технически детайли
- Пробег:
- 13 790 км
- Мощност:
- 90 kW (122,37 к.с.)
- Общо тегло:
- 6 950 кг
- Тип гориво:
- дизел
- Конфигурация на осите:
- 2 оси
- Разход на гориво (комбиниран):
- 10 л/100 км
Детайли за офертата
- Обява №:
- A20554015
- Последна актуализация:
- на 18.11.2025
Описание
1600 работни часа / общ пробег 13 800 км! Разход около 10 л / 100 км дизел.
Isdpfxexxkk Uo Ahwotp
Производител на челния товарач: Schmidt FL4 с бързосменяем кофа и вилици за палети.
Почти през целия си „живот на Unimog“ е държан в гараж. Никога не е каран през зимата. Няма никаква ръжда отдолу.
Двигател OM 352, 6-цилиндров, 5638 куб.см, 95 к.с., икономичен – около 10 литра, с отлична култура на работа и „оригинален плътен звук“.
"Уникат". Без никакви технически повреди ме съпровождаше през всичките ми строителни дейности – „вече е изпълнено“. Предлага се като колекционерска стойност или за „ползване“. С сервизно ръководство. Купих Unimog-а от първи собственик – аз съм втори собственик вече 14 години. Първа регистрация – ноември 1979 г. Аз съм го карал само около 2000 км.
Синхронизиращите пръстени на скоростната кутия трябва да се сменят.
Допустима максимална маса (zGG) = 6,95 т (може да се кара с „стар шофьорски клас 3“).
Регистрацията е напълно освободена от данъци! „Самоходна работна машина багер“. Единствените годишни разходи са около 250 евро застраховка + ТЮФ, без ASU.
Регистриран е и се използва / В експлоатация с ТЮФ, всичко работи!
Тъй като особено меките и гумени части обикновено се втвърдяват за 43 години, са сменени: цилиндър на главния съединител, цилиндър за превключване малка към голяма група, 4/2-пътен вентил, гарнитура на цилиндровата глава... Корпусът на съединителя е „сух като прах“…
Обявата е преведена автоматично и може да има някои грешки в превода.
Isdpfxexxkk Uo Ahwotp
Производител на челния товарач: Schmidt FL4 с бързосменяем кофа и вилици за палети.
Почти през целия си „живот на Unimog“ е държан в гараж. Никога не е каран през зимата. Няма никаква ръжда отдолу.
Двигател OM 352, 6-цилиндров, 5638 куб.см, 95 к.с., икономичен – около 10 литра, с отлична култура на работа и „оригинален плътен звук“.
"Уникат". Без никакви технически повреди ме съпровождаше през всичките ми строителни дейности – „вече е изпълнено“. Предлага се като колекционерска стойност или за „ползване“. С сервизно ръководство. Купих Unimog-а от първи собственик – аз съм втори собственик вече 14 години. Първа регистрация – ноември 1979 г. Аз съм го карал само около 2000 км.
Синхронизиращите пръстени на скоростната кутия трябва да се сменят.
Допустима максимална маса (zGG) = 6,95 т (може да се кара с „стар шофьорски клас 3“).
Регистрацията е напълно освободена от данъци! „Самоходна работна машина багер“. Единствените годишни разходи са около 250 евро застраховка + ТЮФ, без ASU.
Регистриран е и се използва / В експлоатация с ТЮФ, всичко работи!
Тъй като особено меките и гумени части обикновено се втвърдяват за 43 години, са сменени: цилиндър на главния съединител, цилиндър за превключване малка към голяма група, 4/2-пътен вентил, гарнитура на цилиндровата глава... Корпусът на съединителя е „сух като прах“…
Обявата е преведена автоматично и може да има някои грешки в превода.
Доставчик
Забележка: Регистрирайте се безплатно или влезте, за да получите достъп до цялата информация.
Регистриран от: 2016
Изпратете запитване
Телефон & Факс
+49 7321 ... обяви
Вашата обява беше успешно изтрита
Възникна грешка


































