Нискорамно полуремаркеFAYMONVILLE
MAX 710 Tiefbett 2+4 PA ATX
Нискорамно полуремарке
FAYMONVILLE
MAX 710 Tiefbett 2+4 PA ATX
Състояние
Нов
Местоположение
Essen 

Покажи снимките
Показване на карта
Данни за машината
Цена и локация
- Местоположение на продавача:
- Heegstraße 6-8, 45356 Essen, Германия
Позвънете
Технически детайли
- Общо тегло:
- 102 000 кг
- Максимално тегло на товара:
- 73 090 кг
- Конфигурация на осите:
- 3 оси
- Оборудване:
- ABS
Детайли за офертата
- Обява №:
- A19973840
- Референтен номер:
- 36908
- Последна актуализация:
- на 12.09.2025
Описание
Пълната ни наличност от превозни средства, които са налични веднага или в кратки срокове, можете да намерите на нашия уебсайт. Частичен списък на оборудването. Пълният списък е наличен при поискване.
Гъшенично рамо:
* Гъшеничното рамо е хидравлично повдигаемо/спускаемо и може да се демонтира
* Дължина около 3650 мм. За седлови влекачи: 6 x 4 или 8 x 4
2-осно компактно предно шаси:
* Хака за закачане отпред и отзад. Дължина: около 2200 мм
* Ширина на шасито: около 2850 мм
Ниска платформа:
* Ниско легло ATX-A с телескопични надлъжни греди в нисък строеж, с фиксиран твърд дървен под около 50 мм дебелина
* С възможност за преминаване през гъшният куки отпред и със съединител с болтове и уши отзад
* Основна ширина: около 2850 мм
* Дължина: около 7150 мм
* Височина на гредите: около 300 мм
* Ширина на гредите: около 650 мм
* Височина на товарене: около 450 мм при просвет около 150 мм
4-осно задно шаси:
* Механичен съединител с болтове и уши за закрепване на ниска платформа отпред
* Задна крайна греда
* Ширина на шасито: около 2850 мм
* Дължина на шасито: около 5480 мм
2-осно предно шаси:
* Люлеещи оси, всички оси са хидро-механично принудително управлявани
* Клапан за защита от скъсване на маркуча на цилиндъра за изравняване на осите с автоматична RESET-функция
* Хидравлични цилиндри с кранове и предпазител за фиксиране в повдигнато положение
* Покривно покритие на осите с 2 слоя 2-комп. боя в цвят MB7350 Novagrau
* Технически осев товар: около 14640 кг (62 км/ч)
* Хидравлично изравняване на осите.
4-осно задно шаси:
* Люлеещи оси, всички оси са хидро-механично принудително управлявани
* Клапан за защита от скъсване на маркуча на цилиндъра за изравняване на осите с автоматична RESET-функция
* Хидравлични цилиндри с кранове и предпазител за фиксиране в повдигнато положение
* Покривно покритие на осите с 2 слоя 2-комп. боя в цвят MB7350 Novagrau
* Технически осев товар: 14640 кг (62 км/ч)
* Хидравлично изравняване на осите
Гуми:
* По избор на производителя (M+S) 285/70 R19.5
* Индекс на натоварване 150/148J
Боядисване:
* Цялата стоманена конструкция е автоматично бластирана след заваряване с дробеструйна машина
* Вторична бластиране с корунд за оптимално сцепление на покривната система
* HRM-метализация на цялото шаси с ZINACOR 850 (85% цинк/15% алуминий)
* Крайният слой – два слоя двукомпонентен лак в RAL 3002 карминено червено по системата RAL 841GL
Включително следните аксесоари:
* Стоманена челна стена, около 400 мм висока
* Присъединяеми алуминиеви странични и задни бордове към гъшето рамо, около 400 мм високи
* 3.5 инчов царски щифт
* Камионно-хидравлична връзка с регулатор на поток (20 л/мин), включително галген за окачване на обслужващите линии
* Резервоарът на седловия влекач трябва да бъде минимум 80 л
* С MAX Trailer съединители, иначе съединителите се доставят от клиента франко завода
* BEKA-MAX централизирано смазване за едно гъшено рамо с обикновена грес NLGI-2
* Мултикубл. хидравлични връзки на гъшето рамо
* Предно шаси с отделен въздушен отвор за въздушни инструменти
* BEKA-MAX централизирано смазване за 2-осно шаси с обикновена грес NLGI-2
* Подготовка за инсталиране на завинтващи се държачи за контейнери за 1 x 20' или 1 x 30' върху външните греди
Dkjdpfxsxbv Aue Agiou
* Без заключващи устройства за контейнери
* Външно на външните греди на платформата - държачи за монтаж на сгъваеми разширения
* BEKA-MAX централизирано смазване за 4-осно шаси с обикновена грес NLGI-2
* На задното шаси – контакт за кабелното дистанционно управление на следв
Обявата е преведена автоматично и може да има някои грешки в превода.
Гъшенично рамо:
* Гъшеничното рамо е хидравлично повдигаемо/спускаемо и може да се демонтира
* Дължина около 3650 мм. За седлови влекачи: 6 x 4 или 8 x 4
2-осно компактно предно шаси:
* Хака за закачане отпред и отзад. Дължина: около 2200 мм
* Ширина на шасито: около 2850 мм
Ниска платформа:
* Ниско легло ATX-A с телескопични надлъжни греди в нисък строеж, с фиксиран твърд дървен под около 50 мм дебелина
* С възможност за преминаване през гъшният куки отпред и със съединител с болтове и уши отзад
* Основна ширина: около 2850 мм
* Дължина: около 7150 мм
* Височина на гредите: около 300 мм
* Ширина на гредите: около 650 мм
* Височина на товарене: около 450 мм при просвет около 150 мм
4-осно задно шаси:
* Механичен съединител с болтове и уши за закрепване на ниска платформа отпред
* Задна крайна греда
* Ширина на шасито: около 2850 мм
* Дължина на шасито: около 5480 мм
2-осно предно шаси:
* Люлеещи оси, всички оси са хидро-механично принудително управлявани
* Клапан за защита от скъсване на маркуча на цилиндъра за изравняване на осите с автоматична RESET-функция
* Хидравлични цилиндри с кранове и предпазител за фиксиране в повдигнато положение
* Покривно покритие на осите с 2 слоя 2-комп. боя в цвят MB7350 Novagrau
* Технически осев товар: около 14640 кг (62 км/ч)
* Хидравлично изравняване на осите.
4-осно задно шаси:
* Люлеещи оси, всички оси са хидро-механично принудително управлявани
* Клапан за защита от скъсване на маркуча на цилиндъра за изравняване на осите с автоматична RESET-функция
* Хидравлични цилиндри с кранове и предпазител за фиксиране в повдигнато положение
* Покривно покритие на осите с 2 слоя 2-комп. боя в цвят MB7350 Novagrau
* Технически осев товар: 14640 кг (62 км/ч)
* Хидравлично изравняване на осите
Гуми:
* По избор на производителя (M+S) 285/70 R19.5
* Индекс на натоварване 150/148J
Боядисване:
* Цялата стоманена конструкция е автоматично бластирана след заваряване с дробеструйна машина
* Вторична бластиране с корунд за оптимално сцепление на покривната система
* HRM-метализация на цялото шаси с ZINACOR 850 (85% цинк/15% алуминий)
* Крайният слой – два слоя двукомпонентен лак в RAL 3002 карминено червено по системата RAL 841GL
Включително следните аксесоари:
* Стоманена челна стена, около 400 мм висока
* Присъединяеми алуминиеви странични и задни бордове към гъшето рамо, около 400 мм високи
* 3.5 инчов царски щифт
* Камионно-хидравлична връзка с регулатор на поток (20 л/мин), включително галген за окачване на обслужващите линии
* Резервоарът на седловия влекач трябва да бъде минимум 80 л
* С MAX Trailer съединители, иначе съединителите се доставят от клиента франко завода
* BEKA-MAX централизирано смазване за едно гъшено рамо с обикновена грес NLGI-2
* Мултикубл. хидравлични връзки на гъшето рамо
* Предно шаси с отделен въздушен отвор за въздушни инструменти
* BEKA-MAX централизирано смазване за 2-осно шаси с обикновена грес NLGI-2
* Подготовка за инсталиране на завинтващи се държачи за контейнери за 1 x 20' или 1 x 30' върху външните греди
Dkjdpfxsxbv Aue Agiou
* Без заключващи устройства за контейнери
* Външно на външните греди на платформата - държачи за монтаж на сгъваеми разширения
* BEKA-MAX централизирано смазване за 4-осно шаси с обикновена грес NLGI-2
* На задното шаси – контакт за кабелното дистанционно управление на следв
Обявата е преведена автоматично и може да има някои грешки в превода.
Доставчик
Забележка: Регистрирайте се безплатно или влезте, за да получите достъп до цялата информация.
Регистриран от: 2003
Изпратете запитване
Телефон & Факс
+49 201 8... обяви
Вашата обява беше успешно изтрита
Възникна грешка