Нискорамно полуремаркеFAYMONVILLE
Multimax Satteltieflader (1+2) - nachlaufgelenkt
Нискорамно полуремарке
FAYMONVILLE
Multimax Satteltieflader (1+2) - nachlaufgelenkt
Състояние
Нов
Местоположение
Essen 

Покажи снимките
Показване на карта
Данни за машината
Цена и локация
- Местоположение на продавача:
- Heegstraße 6-8, 45356 Essen, Германия
Позвънете
Технически детайли
- Общо тегло:
- 48 000 кг
- Максимално тегло на товара:
- 36 410 кг
- Конфигурация на осите:
- 3 оси
- Оборудване:
- ABS
Детайли за офертата
- Обява №:
- A20011630
- Референтен номер:
- 36001
- Последна актуализация:
- на 17.09.2025
Описание
Пълната наличност от незабавно и краткосрочно достъпни превозни средства можете да намерите на нашия уебсайт.
Извадка от оборудването. Пълната спецификация е на разположение при поискване.
Гъши врат:
* Гъши врат в SNT дизайн за оптимизация на дължината на товарната платформа, дължина прибл. 3 700 мм
* Задна скосена част прибл. 1 000 мм x 10°. За ВЛ: 4 x 2, 6 x 2 и 6 x 4
* Предна стена от стомана, подвижна, височина ок. 400 мм
* ASPÖCK-UNIBOX на предния съединителен панел с контакти
* 3 kW електро-хидравличен агрегат за управление на хидравличните функции, с изключение на хидравлични лебедки
* Външна греда на гъшия врат с монтажни отвори за закрепващи халки с болтове
* 2 чифта завинтващи се халки за укрепване (LC 5 000 daN) включени
Dsdpfx Aoxc Axrsgiswc
* 1 чифт легнали халки за укрепване в задната част на гъшия врат (LC 10 000 daN)
* Около гъшия врат – настилка от твърда дървесина с дебелина около 40 мм
* 2-инчов king pin
* Водеща плоча на гъшия врат за седлово рамо, ширина около 500 мм
* Кръгъл NATO контакт на предния съединителен панел (Maeler & Kaege VG 96 917)
* 1 чифт вложени джобове за колци на гъшия врат за plug-in колци ок. 100 x 50 мм (от вътрешната страна на шасийната греда)
Товарна платформа:
* Товарна платформа с изтеглящ се сегмент, дължина около 8 800 мм със скосена задна част около 500 мм x 10°
* Едно вдлъбване в товарната платформа и скоса за поставяне на багерна кофа, ок. 2 490 x 750 x 210/290 мм (Д x Ш x В)
* По цялата платформа и прекъсване между осите – настилка от твърда дървесина около 50 мм
* 1 междинна маса, ширина около 300 мм, за изтегляща се тръба с голямо сечение
* Заключване на платформата с конусни закрепващи профили на всеки около 250 мм
* 1 чифт халки за укрепване на предната напречна греда (LC 10 000 daN)
* 9 чифта вградени халки за укрепване по външната рамка на платформата, сгъваеми навън (LC 10 000 daN)
* 1 чифт фиксирани „джобове за колела“ пред осите, открити до напречната греда на гъшия врат, около 700 x 410 мм (Ш x Д)
* 1 чифт фиксирани „джобове за колела“, ок. 1 480 x 700 x 410 мм (Д x Ш x Д), върху платформата между първата и втората ос
* Алуминиеви покрития за „джобовете за колела“ пред осите и между първата и втората ос, използвани също като дъски за разширение
* Настилка от твърда дървесина върху скосена част на платформата
* Боядисанa с песъкоструен грунд външна рамка на платформата, както и по рифелните ламарини
Ходова част:
* BPW оси и окачване
* 1-ва и 2-ра ос – фиксирани
* 3-та ос – следящa ос
* 3-та ос с електромагнитно реверсивно заключване чрез заден ход и ръчно активиране
* Въздушно окачване с клапан за повдигане и спускане
* 1-ва ос с помощ при потегляне
* 2 манометъра за осово натоварване, монтирани отляво, включително диаграма на натоварването
Гуми:
* 235/75 R 17.5 3PMSF двойно монтирани
* TPMS система за следене на налягането според ECE R 141
Боя/осветление:
* 1 LED работен фар отляво и отдясно пред осите с окабеляване до влекач
Товарни рампи:
* Хидравлични товарни рампи DR-15/60-900-4350-HB-HV-M; един чифт стоманени двукомпонентни рампи, дължина ок. 4 350 мм, ширина ок. 900 мм
* Настилка от твърда дървесина
* Хидравлично отварящи се върхове на рампите
* Всяка рампа хидравлично мoже да се измести ок. 235 мм навън и ок. 215 мм навътре
* Настилка от твърда дървесина върху скосена част на товарната платформа
* Рампа с настилка от твърда дървесина
Спирачна система:
* WABCO EBS-E съгласно изискванията на ЕС
Осветление:
* 24-волтова инсталация
* ASPÖCK-NORDIK full L
Обявата е преведена автоматично и може да има някои грешки в превода.
Извадка от оборудването. Пълната спецификация е на разположение при поискване.
Гъши врат:
* Гъши врат в SNT дизайн за оптимизация на дължината на товарната платформа, дължина прибл. 3 700 мм
* Задна скосена част прибл. 1 000 мм x 10°. За ВЛ: 4 x 2, 6 x 2 и 6 x 4
* Предна стена от стомана, подвижна, височина ок. 400 мм
* ASPÖCK-UNIBOX на предния съединителен панел с контакти
* 3 kW електро-хидравличен агрегат за управление на хидравличните функции, с изключение на хидравлични лебедки
* Външна греда на гъшия врат с монтажни отвори за закрепващи халки с болтове
* 2 чифта завинтващи се халки за укрепване (LC 5 000 daN) включени
Dsdpfx Aoxc Axrsgiswc
* 1 чифт легнали халки за укрепване в задната част на гъшия врат (LC 10 000 daN)
* Около гъшия врат – настилка от твърда дървесина с дебелина около 40 мм
* 2-инчов king pin
* Водеща плоча на гъшия врат за седлово рамо, ширина около 500 мм
* Кръгъл NATO контакт на предния съединителен панел (Maeler & Kaege VG 96 917)
* 1 чифт вложени джобове за колци на гъшия врат за plug-in колци ок. 100 x 50 мм (от вътрешната страна на шасийната греда)
Товарна платформа:
* Товарна платформа с изтеглящ се сегмент, дължина около 8 800 мм със скосена задна част около 500 мм x 10°
* Едно вдлъбване в товарната платформа и скоса за поставяне на багерна кофа, ок. 2 490 x 750 x 210/290 мм (Д x Ш x В)
* По цялата платформа и прекъсване между осите – настилка от твърда дървесина около 50 мм
* 1 междинна маса, ширина около 300 мм, за изтегляща се тръба с голямо сечение
* Заключване на платформата с конусни закрепващи профили на всеки около 250 мм
* 1 чифт халки за укрепване на предната напречна греда (LC 10 000 daN)
* 9 чифта вградени халки за укрепване по външната рамка на платформата, сгъваеми навън (LC 10 000 daN)
* 1 чифт фиксирани „джобове за колела“ пред осите, открити до напречната греда на гъшия врат, около 700 x 410 мм (Ш x Д)
* 1 чифт фиксирани „джобове за колела“, ок. 1 480 x 700 x 410 мм (Д x Ш x Д), върху платформата между първата и втората ос
* Алуминиеви покрития за „джобовете за колела“ пред осите и между първата и втората ос, използвани също като дъски за разширение
* Настилка от твърда дървесина върху скосена част на платформата
* Боядисанa с песъкоструен грунд външна рамка на платформата, както и по рифелните ламарини
Ходова част:
* BPW оси и окачване
* 1-ва и 2-ра ос – фиксирани
* 3-та ос – следящa ос
* 3-та ос с електромагнитно реверсивно заключване чрез заден ход и ръчно активиране
* Въздушно окачване с клапан за повдигане и спускане
* 1-ва ос с помощ при потегляне
* 2 манометъра за осово натоварване, монтирани отляво, включително диаграма на натоварването
Гуми:
* 235/75 R 17.5 3PMSF двойно монтирани
* TPMS система за следене на налягането според ECE R 141
Боя/осветление:
* 1 LED работен фар отляво и отдясно пред осите с окабеляване до влекач
Товарни рампи:
* Хидравлични товарни рампи DR-15/60-900-4350-HB-HV-M; един чифт стоманени двукомпонентни рампи, дължина ок. 4 350 мм, ширина ок. 900 мм
* Настилка от твърда дървесина
* Хидравлично отварящи се върхове на рампите
* Всяка рампа хидравлично мoже да се измести ок. 235 мм навън и ок. 215 мм навътре
* Настилка от твърда дървесина върху скосена част на товарната платформа
* Рампа с настилка от твърда дървесина
Спирачна система:
* WABCO EBS-E съгласно изискванията на ЕС
Осветление:
* 24-волтова инсталация
* ASPÖCK-NORDIK full L
Обявата е преведена автоматично и може да има някои грешки в превода.
Доставчик
Забележка: Регистрирайте се безплатно или влезте, за да получите достъп до цялата информация.
Регистриран от: 2003
Изпратете запитване
Телефон & Факс
+49 201 8... обяви
Вашата обява беше успешно изтрита
Възникна грешка