СамосвалFliegl
DHKA 390 40m³
Самосвал
Fliegl
DHKA 390 40m³
Фиксирана цена без ДДС
43 400 €
Състояние
Нов
Местоположение
Triptis 

Покажи снимките
Показване на карта
Данни за машината
- Описание на машината:
- Самосвал
- Производител:
- Fliegl
- Модел:
- DHKA 390 40m³
- Сериен номер:
- 11be0b1246b37a0869e99ab60
- Състояние:
- нов
Цена и локация
Фиксирана цена без ДДС
43 400 €
- Местоположение на продавача:
- Oberpöllnitzer Straße 8, 07819 Triptis, Германия
Позвънете
Технически детайли
- Общо тегло:
- 35 000 кг
- Тегло без товар:
- 5 100 кг
- Максимално тегло на товара:
- 29 900 кг
- Конфигурация на осите:
- 3 оси
- Размер на гумата:
- 385/65 r22,5²
Детайли за офертата
- Обява №:
- A8265332
- Референтен номер:
- 20589985
- Последна актуализация:
- на 22.10.2024
Описание
Допълнителна информация
Шаси на влекач – самосвал
Конструкция от дребнозърнеста стомана, заварена, олекотена конструкция, седлова плоча със сменяем втори царски болт.
Патентовано извитo челно завършване.
24-тонна двустепенна опорна лапа, едностранно управление, с права основа, без изравняване на натиск.
2 подложни клина с държачи.
Сгъваем страничен защитен праг против влизане отдолу.
Калници тип „полушела“,
интегрирани държачи на калници с камъкoотблъскващо покритие.
Анти-спрей калобрани само на последната ос.
1 прът за платнище с държач.
2 теглични куки на задната част.
Оси и окачване
Itodpfx Abei Rixyjfjn
SAF дискови спирачни оси с диаметър на диска 430 мм.
Лазерно измерване на осите/ходовата част – намалява износването на гумите и разхода на гориво.
Оси със „офроуд“ изпълнение.
Въздушно окачване.
Първа ос – автоматично повдигаща се ос, включително принудително спускане и помощ при потегляне, активиране с тройно натискане на спирачката (помощта при потегляне е активна до 30% превишаване на товароносимостта на оста и до максимална скорост 25 км/ч).
Горещо поцинкован механизъм на повдигащата ос – 10 години гаранция срещу корозия.
Спирачна система
Двулентова въздушна спирачна система с цветно кодирани маркучи за лесно обслужване.
Пружинен паркинг-спирачка.
2 объркванеорезистентни съединителни глави отпред, без свързващ маркуч.
EBS, електронна спирачна система с EBS контакт отпред, без свързващ кабел.
Внимание: Прикачното превозно средство може да бъде теглено само от влекачи, които гарантират функцията на ABS!
Със система за повдигане и спускане на венеца.
Стабилизираща система.
Гуми и джанти
385/65 R22.5 – марка по избор на производителя.
Стоманени джанти, фабричен сребърен цвят.
Електроинсталация
24 V, многокамерни светлини, жълти LED странични фарове.
2 бели позиционни светлини отпред.
2 бяло/червени габаритни светлини отзад.
2 x 7-пинови объркванеорезистентни контакти отпред, без свързващи кабели.
Хидравлика
Нискобарелен цилиндър, макс. 170 бара, най-малката степен хромирана, с HDK винтова муфа, фиксиран елемент, NW 48 мм (без маркуч).
Управление чрез страничен вал на камиона.
Кутия-мулде
Алуминиева кутия-мулде от висококачествен, износоустойчив материал, челна стена 5 мм, с външни странични стени от 30 мм кухи профили, напълно заварена, с профил на горния ръб, отблъскващ насипни материали. Вътрешно с стълба към челната стена (не съвместимо с Cramaro).
Държач за лопата и метла отвън на челната стена.
Greenline – конична и аеродинамична форма на мулдата.
Мембранна задна стена.
Задна врата – махаща се с двойно шарнирно окачване, външно разположена с двойна кука за заключване.
Задна стена с гумено уплътнение (Топлоустойчиво до макс. 170°C!).
Подът – цялостно 6 мм дебелина.
Работна площадка с стълба за качване, свързваща плоскост за въздух/електроника и спирачка с голям свободен достъп за най-добро обслужване.
Ролетно платнище, подготвено за полагане вдясно (FR), с централно заключване вляво (FR).
Работни указания
При транспорт на сол, вар и пр., се препоръчва използване на цилиндър с твърдохромирано бутало, за да не бъде повреден от материала и да не ръждясва.
Посоченото общо тегло е технически възможно, но в зависимост от товара максималното тегло може да не бъде постигнато, следвайки разрешените осеви/подпорни и седлови натоварвания (лошо управление и проследяване при неправилно разпределение на товара).
Регистрация/Табели
Германия
Одобрение според EG 2007/46
24/7 сервизен телефон
Подготвено за едноредов държач за номера
Контурно обозначение с отр
Обявата е преведена автоматично и може да има някои грешки в превода.
Шаси на влекач – самосвал
Конструкция от дребнозърнеста стомана, заварена, олекотена конструкция, седлова плоча със сменяем втори царски болт.
Патентовано извитo челно завършване.
24-тонна двустепенна опорна лапа, едностранно управление, с права основа, без изравняване на натиск.
2 подложни клина с държачи.
Сгъваем страничен защитен праг против влизане отдолу.
Калници тип „полушела“,
интегрирани държачи на калници с камъкoотблъскващо покритие.
Анти-спрей калобрани само на последната ос.
1 прът за платнище с държач.
2 теглични куки на задната част.
Оси и окачване
Itodpfx Abei Rixyjfjn
SAF дискови спирачни оси с диаметър на диска 430 мм.
Лазерно измерване на осите/ходовата част – намалява износването на гумите и разхода на гориво.
Оси със „офроуд“ изпълнение.
Въздушно окачване.
Първа ос – автоматично повдигаща се ос, включително принудително спускане и помощ при потегляне, активиране с тройно натискане на спирачката (помощта при потегляне е активна до 30% превишаване на товароносимостта на оста и до максимална скорост 25 км/ч).
Горещо поцинкован механизъм на повдигащата ос – 10 години гаранция срещу корозия.
Спирачна система
Двулентова въздушна спирачна система с цветно кодирани маркучи за лесно обслужване.
Пружинен паркинг-спирачка.
2 объркванеорезистентни съединителни глави отпред, без свързващ маркуч.
EBS, електронна спирачна система с EBS контакт отпред, без свързващ кабел.
Внимание: Прикачното превозно средство може да бъде теглено само от влекачи, които гарантират функцията на ABS!
Със система за повдигане и спускане на венеца.
Стабилизираща система.
Гуми и джанти
385/65 R22.5 – марка по избор на производителя.
Стоманени джанти, фабричен сребърен цвят.
Електроинсталация
24 V, многокамерни светлини, жълти LED странични фарове.
2 бели позиционни светлини отпред.
2 бяло/червени габаритни светлини отзад.
2 x 7-пинови объркванеорезистентни контакти отпред, без свързващи кабели.
Хидравлика
Нискобарелен цилиндър, макс. 170 бара, най-малката степен хромирана, с HDK винтова муфа, фиксиран елемент, NW 48 мм (без маркуч).
Управление чрез страничен вал на камиона.
Кутия-мулде
Алуминиева кутия-мулде от висококачествен, износоустойчив материал, челна стена 5 мм, с външни странични стени от 30 мм кухи профили, напълно заварена, с профил на горния ръб, отблъскващ насипни материали. Вътрешно с стълба към челната стена (не съвместимо с Cramaro).
Държач за лопата и метла отвън на челната стена.
Greenline – конична и аеродинамична форма на мулдата.
Мембранна задна стена.
Задна врата – махаща се с двойно шарнирно окачване, външно разположена с двойна кука за заключване.
Задна стена с гумено уплътнение (Топлоустойчиво до макс. 170°C!).
Подът – цялостно 6 мм дебелина.
Работна площадка с стълба за качване, свързваща плоскост за въздух/електроника и спирачка с голям свободен достъп за най-добро обслужване.
Ролетно платнище, подготвено за полагане вдясно (FR), с централно заключване вляво (FR).
Работни указания
При транспорт на сол, вар и пр., се препоръчва използване на цилиндър с твърдохромирано бутало, за да не бъде повреден от материала и да не ръждясва.
Посоченото общо тегло е технически възможно, но в зависимост от товара максималното тегло може да не бъде постигнато, следвайки разрешените осеви/подпорни и седлови натоварвания (лошо управление и проследяване при неправилно разпределение на товара).
Регистрация/Табели
Германия
Одобрение според EG 2007/46
24/7 сервизен телефон
Подготвено за едноредов държач за номера
Контурно обозначение с отр
Обявата е преведена автоматично и може да има някои грешки в превода.
Доставчик
Забележка: Регистрирайте се безплатно или влезте, за да получите достъп до цялата информация.
Регистриран от: 2006
Изпратете запитване
Телефон & Факс
+49 36482... обяви
Вашата обява беше успешно изтрита
Възникна грешка