Отворено полуремарке с брезентKÖGEL
Schiebeplane Lasi+Getränke Zertifikat (wenig km)
Отворено полуремарке с брезент
KÖGEL
Schiebeplane Lasi+Getränke Zertifikat (wenig km)
Фиксирана цена без ДДС
17 780 €
Състояние
Употребяван
Местоположение
Korschenbroich-Glehn 

Покажи снимките
Показване на карта
Данни за машината
Цена и локация
Фиксирана цена без ДДС
17 780 €
- Местоположение на продавача:
- Dieselstr. 9, 41352 Korschenbroich-Glehn, Германия

Позвънете
Технически детайли
- Конфигурация на осите:
- 3 оси
- Първа регистрация:
- 04/2022
Детайли за офертата
- Обява №:
- A16755471
- Референтен номер:
- 1020
- Последна актуализация:
- на 17.10.2025
Описание
Налични са няколко идентични превозни средства!
Bwedpfx Abot Um Etotow
Шаси и приставки
Заварена конструкция от стоманена рамка. Подменяем 2" царски болт (съгласно размерите на ЕС, подходящ за въздушно окачени влекачи с 2 оси и височина на седлова плоча без товар 1.130-1.250 mm *Обърнете внимание на общата височина, максимален радиус на въртене в задната част на камиона 1.900 mm). Два големи гумени ограничителя отзад и напречна и вертикална стоманена удароустойчива лента. Един изтеглящ се стъпал отдясно отзад, механични опорни стойки 24 t със странично управление, изискващи малко поддръжка, 4 къси PVC калници, задни с гумени престилки, устройство за защита против влизане под конструкцията = бронирана греда, странична защита от сблъсък, удължена поставка за номер, 2 клина за подпиране на колелата.
Оси и окачване BPW оси
Окачване с въздушни възглавници с изискващи малко поддръжка оси, 3 х 9 t неуправляеми, междуосие 2 x 1.310 mm с дискови спирачки 430 mm, въздушно окачване с устройство за вдигане и сваляне.
Джанти и гуми
6 стоманени дискови джанти, 10 отвора, 6 гуми размер 385/65 R 22,5 оставащ грайфер около 80-90%.
Спирачна система
EBS система 2S/2M, двулентова въздушна спирачна система, паркинг спирачка с пружинен акумулатор, без свързващи кабели и маркучи към камиона.
Каросерия и под
Вътрешни размери на платформата около 13.650/2.480 mm, съответно горе между релсите и централните колони около 2.300 mm, обща ширина около 2.550 mm, обща височина без товар около 4.000-4.050 mm, вътрешна височина на товарния отсек около 2.730-2.780 mm, съответно странична височина на товарене под релсата и височина на портала около 2.670 mm при/над височина на седловата плоча 1.150 mm (другата височина на седловата плоча води до съответна промяна на общата височина, но не и на вътрешната височина на товарното пространство), височина на товарене = около 125 mm над височината на седловата плоча. Под от шперплат HD, шперплатови плоскости около 30 mm с вложка Омега върху 8 надлъжни напречни греди за много висока точкова товароносимост, изравнен с външната рама. 13 двойки вградени халки за укрепване според изискванията на UVV, рамка Vario Fix стомана, 2 двойки халки на задните ъгли за диагонално укрепване.
Бордове
Фиксирана предна стена от алуминиев кух профил на височината на покрива. Отзад пълноразмерна двойна врата по цялата височина на каросерията, всяка с 2 вътрешни въртящи се щанги и Sea-Lok уплътнение. От двете страни PVC плъзгащи страници с вградени хоризонтални и вертикални колани за укрепване, включващи долни закрепващи колани с куки и неръждаеми обтягачи, както и предно и задно затваряне с щанга, отпред с напрегателен механизъм.
Колони и рунги
2 фиксирани предни ъглови колони на височината на покрива, леко стърчащи встрани, 6 средни колони на почти същата височина, сгъваеми или плъзгащи се по дължината на платформата, захванат задна стоманена рамка за двойните врати, горна напречна греда с плъзгащо покривало Edscha напред. 3 реда 25 mm джобове за летви, първият ред най-долу 460 mm, после 3 х 100 mm, разстояния между тях около 160/450/450 mm без летви.
Тента и рамка
Плъзгаща се тента със система, избутваща се напред, прибрана в каросерията, без наклон, с вертикални и хоризонтални водещи ролки – без прецеждане, от двете страни алуминиеви специални релсови профили за плъзгащи страници и рунги. Строителна височина около 100 mm или около 120 mm с нагоре извита PVC уплътнителна лента, PVC покрив на тентата, без митническо заключване, но с митнически шнур.
Електрооборудв
Обявата е преведена автоматично и може да има някои грешки в превода.
Bwedpfx Abot Um Etotow
Шаси и приставки
Заварена конструкция от стоманена рамка. Подменяем 2" царски болт (съгласно размерите на ЕС, подходящ за въздушно окачени влекачи с 2 оси и височина на седлова плоча без товар 1.130-1.250 mm *Обърнете внимание на общата височина, максимален радиус на въртене в задната част на камиона 1.900 mm). Два големи гумени ограничителя отзад и напречна и вертикална стоманена удароустойчива лента. Един изтеглящ се стъпал отдясно отзад, механични опорни стойки 24 t със странично управление, изискващи малко поддръжка, 4 къси PVC калници, задни с гумени престилки, устройство за защита против влизане под конструкцията = бронирана греда, странична защита от сблъсък, удължена поставка за номер, 2 клина за подпиране на колелата.
Оси и окачване BPW оси
Окачване с въздушни възглавници с изискващи малко поддръжка оси, 3 х 9 t неуправляеми, междуосие 2 x 1.310 mm с дискови спирачки 430 mm, въздушно окачване с устройство за вдигане и сваляне.
Джанти и гуми
6 стоманени дискови джанти, 10 отвора, 6 гуми размер 385/65 R 22,5 оставащ грайфер около 80-90%.
Спирачна система
EBS система 2S/2M, двулентова въздушна спирачна система, паркинг спирачка с пружинен акумулатор, без свързващи кабели и маркучи към камиона.
Каросерия и под
Вътрешни размери на платформата около 13.650/2.480 mm, съответно горе между релсите и централните колони около 2.300 mm, обща ширина около 2.550 mm, обща височина без товар около 4.000-4.050 mm, вътрешна височина на товарния отсек около 2.730-2.780 mm, съответно странична височина на товарене под релсата и височина на портала около 2.670 mm при/над височина на седловата плоча 1.150 mm (другата височина на седловата плоча води до съответна промяна на общата височина, но не и на вътрешната височина на товарното пространство), височина на товарене = около 125 mm над височината на седловата плоча. Под от шперплат HD, шперплатови плоскости около 30 mm с вложка Омега върху 8 надлъжни напречни греди за много висока точкова товароносимост, изравнен с външната рама. 13 двойки вградени халки за укрепване според изискванията на UVV, рамка Vario Fix стомана, 2 двойки халки на задните ъгли за диагонално укрепване.
Бордове
Фиксирана предна стена от алуминиев кух профил на височината на покрива. Отзад пълноразмерна двойна врата по цялата височина на каросерията, всяка с 2 вътрешни въртящи се щанги и Sea-Lok уплътнение. От двете страни PVC плъзгащи страници с вградени хоризонтални и вертикални колани за укрепване, включващи долни закрепващи колани с куки и неръждаеми обтягачи, както и предно и задно затваряне с щанга, отпред с напрегателен механизъм.
Колони и рунги
2 фиксирани предни ъглови колони на височината на покрива, леко стърчащи встрани, 6 средни колони на почти същата височина, сгъваеми или плъзгащи се по дължината на платформата, захванат задна стоманена рамка за двойните врати, горна напречна греда с плъзгащо покривало Edscha напред. 3 реда 25 mm джобове за летви, първият ред най-долу 460 mm, после 3 х 100 mm, разстояния между тях около 160/450/450 mm без летви.
Тента и рамка
Плъзгаща се тента със система, избутваща се напред, прибрана в каросерията, без наклон, с вертикални и хоризонтални водещи ролки – без прецеждане, от двете страни алуминиеви специални релсови профили за плъзгащи страници и рунги. Строителна височина около 100 mm или около 120 mm с нагоре извита PVC уплътнителна лента, PVC покрив на тентата, без митническо заключване, но с митнически шнур.
Електрооборудв
Обявата е преведена автоматично и може да има някои грешки в превода.
Доставчик
Забележка: Регистрирайте се безплатно или влезте, за да получите достъп до цялата информация.
Регистриран от: 2002
Изпратете запитване
Телефон & Факс
+49 2182 ... обяви
Вашата обява беше успешно изтрита
Възникна грешка


















