ДругиMAN
-VW 8.150 FAE 4x4 Feuerwehr *20.000 KM* HU 12-26
Други
MAN
-VW 8.150 FAE 4x4 Feuerwehr *20.000 KM* HU 12-26
Фиксирана цена ДДС не може да бъде отделно посочен
22 900 €
Година на производство
1989
Състояние
Употребяван
Местоположение
Wuppertal-Cronenberg 

Покажи снимките
Показване на карта
Цена и локация
Фиксирана цена ДДС не може да бъде отделно посочен
22 900 €
- Местоположение на продавача:
- Zum Tal 53 (Einfahrt Hülsen), 42349 Wuppertal-Cronenberg, Германия

Позвънете
Технически детайли
- Пробег:
- 20 000 км
- Мощност:
- 110 kW (149,56 к.с.)
- Първа регистрация:
- 05/1989
- Общо тегло:
- 7 490 кг
- Тип гориво:
- дизел
- Цвят:
- червен
- Следващ преглед (TÜV):
- 12/2026
- Тип на предаване:
- механичен
- Ширина на товарното пространство:
- 2 500 мм
- Дължина на товарното пространство:
- 3 720 мм
- Височина на товарното пространство:
- 1 610 мм
- Обща дължина:
- 5 950 мм
- Обща ширина:
- 2 500 мм
- Обща височина:
- 2 950 мм
- Брой места:
- 3
- Оборудване:
- задвижване на всички колела
Детайли за офертата
- Обява №:
- A20346885
- Референтен номер:
- 2090
- Последна актуализация:
- на 29.11.2025
Описание
1-ва ръка – доброволна германска пожарна служба.
Само 20 000 общо изминати километра, удостоверими.
До 2025 г. редовно в експлоатация като шлангов автомобил SW1000. Продаден е едва сега поради вътрешна реорганизация в пожарната.
Технически преглед (TÜV) валиден до декември 2026 г. (ново преминаване на 20 178 км, сега е на 20 350 км). Без никакви проблеми.
Изключително здраво MAN-VW 4x4 шаси. Постоянно задвижване на всички колела. Листови ресори.
Единична гума на ос.
Междуосие – 3100 мм.
Оригинален 7,49-тонен MAN 8.150 FAE с оригинален талон за регистрация, доскоро винаги така регистриран. Това пожарникарско превозно средство може да се управлява с обикновена шофьорска книжка кат. 3, издадена преди 1999 г.
Kedpfxsxp Tagj Abbjnf
Тегло празно по документи: 5505 кг с монтирания багажен фургон (външни размери на фургона: 3,72 м дължина / 2,49 м ширина / 1,61 м вътрешна височина + надстройки по покрива).
По опит шасито без пожарникарски фургон тежи под 4 тона.
Това го прави особено интересно за преработка в здрав експедиционен кемпер, който реално може да бъде готов за пътуване с максимално тегло 7,49 т, като е възможно да остане и малък полезен товар.
Моделът е с по-новия 6-цилиндров двигател с обем 6823 куб.см и 150 к.с.
5-степенна ръчна скоростна кутия с бавни степени и 2 блокажа на диференциала.
Максимална скорост: 89 км/ч.
Сервоусилвател на волана.
Кабина с накланяемо шофьорско място, люк на покрива и 3 места.
Габаритни размери: 5,95 м дължина / 2,50 м ширина / 2,95 м височина.
Покривът е достъпен чрез вградена в надстройката стълба.
Специалната сигнална уредба все още е монтирана и работеща.
Гуми: 10.00 R 20 (16 PR), в добро състояние.
Към този MAN-VW има и 2 пълни, също добри резервни гуми. Продажбата/предаването става след уговорка.
Малка челюстна тегличка (Maul-AHK) с капацитет 2000 кг с ремарке с спирачки или 1500 кг без спирачки.
MAN-ът пали веднага и е готов за движение.
Благодарение на дългогодишното гаражно съхранение това е един добър камион от времето, когато автомобилите са били сглобявани с любов.
Офертата важи само за фирми или държавни органи (BOS). Възможна е междинна продажба или грешки в информацията по всяко време.
Обявената цена е крайна – брутна = нетна (облагаема по разликата съгласно §25a UStG. Не е възможно отделно начисляване на ДДС, както и ДДС не се добавя допълнително към тази цена).
Обявата е преведена автоматично и може да има някои грешки в превода.
Само 20 000 общо изминати километра, удостоверими.
До 2025 г. редовно в експлоатация като шлангов автомобил SW1000. Продаден е едва сега поради вътрешна реорганизация в пожарната.
Технически преглед (TÜV) валиден до декември 2026 г. (ново преминаване на 20 178 км, сега е на 20 350 км). Без никакви проблеми.
Изключително здраво MAN-VW 4x4 шаси. Постоянно задвижване на всички колела. Листови ресори.
Единична гума на ос.
Междуосие – 3100 мм.
Оригинален 7,49-тонен MAN 8.150 FAE с оригинален талон за регистрация, доскоро винаги така регистриран. Това пожарникарско превозно средство може да се управлява с обикновена шофьорска книжка кат. 3, издадена преди 1999 г.
Kedpfxsxp Tagj Abbjnf
Тегло празно по документи: 5505 кг с монтирания багажен фургон (външни размери на фургона: 3,72 м дължина / 2,49 м ширина / 1,61 м вътрешна височина + надстройки по покрива).
По опит шасито без пожарникарски фургон тежи под 4 тона.
Това го прави особено интересно за преработка в здрав експедиционен кемпер, който реално може да бъде готов за пътуване с максимално тегло 7,49 т, като е възможно да остане и малък полезен товар.
Моделът е с по-новия 6-цилиндров двигател с обем 6823 куб.см и 150 к.с.
5-степенна ръчна скоростна кутия с бавни степени и 2 блокажа на диференциала.
Максимална скорост: 89 км/ч.
Сервоусилвател на волана.
Кабина с накланяемо шофьорско място, люк на покрива и 3 места.
Габаритни размери: 5,95 м дължина / 2,50 м ширина / 2,95 м височина.
Покривът е достъпен чрез вградена в надстройката стълба.
Специалната сигнална уредба все още е монтирана и работеща.
Гуми: 10.00 R 20 (16 PR), в добро състояние.
Към този MAN-VW има и 2 пълни, също добри резервни гуми. Продажбата/предаването става след уговорка.
Малка челюстна тегличка (Maul-AHK) с капацитет 2000 кг с ремарке с спирачки или 1500 кг без спирачки.
MAN-ът пали веднага и е готов за движение.
Благодарение на дългогодишното гаражно съхранение това е един добър камион от времето, когато автомобилите са били сглобявани с любов.
Офертата важи само за фирми или държавни органи (BOS). Възможна е междинна продажба или грешки в информацията по всяко време.
Обявената цена е крайна – брутна = нетна (облагаема по разликата съгласно §25a UStG. Не е възможно отделно начисляване на ДДС, както и ДДС не се добавя допълнително към тази цена).
Обявата е преведена автоматично и може да има някои грешки в превода.
Доставчик
Забележка: Регистрирайте се безплатно или влезте, за да получите достъп до цялата информация.
Регистриран от: 2005
Изпратете запитване
Телефон & Факс
+49 202 7... обяви
Вашата обява беше успешно изтрита
Възникна грешка


















































