Машини за фрезоване с подвижна колонаSHW
PowerSpeed 5HSC
Машини за фрезоване с подвижна колона
SHW
PowerSpeed 5HSC
Година на производство
2015
Състояние
Употребяван
Местоположение
Aalen 

Покажи снимките
Показване на карта
Данни за машината
- Описание на машината:
- Машини за фрезоване с подвижна колона
- Производител:
- SHW
- Модел:
- PowerSpeed 5HSC
- Сериен номер:
- 5319
- Година на производство:
- 2015
- Състояние:
- употребяван
Цена и локация
- Местоположение:
- Alte Schmiede 1, 73433 Aalen, DE
Позвънете
Продажба на машини

Вече публикувахте ли обявата си за използваната машина?
Продавайте през Machineseeker без комисионна.
Повече за продажбата на машини
Повече за продажбата на машини
Технически детайли
- Разстояние на движение по ост X:
- 8 000 мм
- Ход по оста Y:
- 2 600 мм
- Ход по оста Z:
- 1 300 мм
Детайли за офертата
- Обява №:
- A18989111
- Последна актуализация:
- на 22.04.2025
Описание
ОСНОВНА МАШИНА PowerSpeed 5 С ГРЕБЕН ГЛАВА – ТЕХНИЧЕСКИ ОСНОВНИ ДАННИ
Ходове:
Fgjdpowdub Dsfx Acuoh
X-ос: 8.000 мм
Y-ос: 2.600 мм
Z-ос: 1.300 мм
Легло на машината (X-ос):
Плоско легло с водещи релси с ширина 1.000 мм. Два електродвигателя, които задвижват през централно закрепена зъбна рейка. Закалени компактни ролкови водачи осигуряват висока прецизност.
Стояк на машината (Y-ос):
Заварена стоманена конструкция с ширина на водачите 900 мм. Два втечнени, водоохлаждани сервомотора и две измервателни системи гарантират динамика и точност. Защита чрез телескопични стоманени покривала.
Плъзгач и шпинделен блок:
От лят чугун GGG 60, водени чрез компактни ролкови водачи. Оптимално предаване на мощността чрез дълги водачи и близко разположение на Y- и Z-осите.
Двоен задвижващ шпиндел:
Два вертикални сферични винта с отделни задвижвания и измервателни системи за висока динамика и дългосрочна точност.
Задвижваща система:
Цифрови индивидуални задвижвания с AC мотори. Обхват на подаване и бърз ход: 2–30.000 мм/мин. Ускорение: 3,5 m/s².
Измервателна система:
Директни, безконтактни линейни измервателни системи за висока производствена точност.
Автоматична двуосова глава с моторен шпиндел:
A-ос: 764 Nm (100 % ПВ), ±105°, момент на стягане 2.160 Nm, точност ±5″
C-ос: 810 Nm (100 % ПВ), ±200°, момент на стягане 3.024 Nm, точност ±3″
Моторен шпиндел: HSK-A 63, до 18.000 об/мин, 89 Nm (100 % ПВ), вътрешно/външно охлаждане на инструмента до 70/20 bar, водоохлаждане
Електрическо оборудване:
400/230 V, 50 Hz, 80 kVA консумация. Кабинет (IP54) с контролни и превключващи устройства. Дължина на кабела машина–шкаф: 5 m.
Охлаждане на шкафа:
Двукамерна система с автоматично вътрешно охлаждане и изсушаване на въздуха.
Смазване:
Централно смазване за водачите, дълготрайно гресово смазване на главния шпиндел, маслена мъгла на главата за фрезоване.
Захранване:
Въздушно налягане 4–6 bar, връзка G ¼, с филтър-регулатор на налягането и сепаратор за кондензат.
Управление:
Siemens 840D sl с въртящ се команден пулт. Безжичен ръчен пулт с LCD дисплей, потенциометри и бутони за оси, подаване и шпиндел.
Дистанционна поддръжка:
Диагностика на грешки чрез алармен мениджър, доклад по e-mail/SMS (SIM карта и мрежа задължителни).
ТightBlock основа (X = 8.000 mm):
Масивна композитна конструкция за амортизация. Препоръка за основа: ≥100 mm дебелина на всеки 1.000 mm ход по X, със статично строително удостоверение.
Охлаждаща система:
500 l резервоар, филтрираща система
Обявата е преведена автоматично и може да има някои грешки в превода.
Ходове:
Fgjdpowdub Dsfx Acuoh
X-ос: 8.000 мм
Y-ос: 2.600 мм
Z-ос: 1.300 мм
Легло на машината (X-ос):
Плоско легло с водещи релси с ширина 1.000 мм. Два електродвигателя, които задвижват през централно закрепена зъбна рейка. Закалени компактни ролкови водачи осигуряват висока прецизност.
Стояк на машината (Y-ос):
Заварена стоманена конструкция с ширина на водачите 900 мм. Два втечнени, водоохлаждани сервомотора и две измервателни системи гарантират динамика и точност. Защита чрез телескопични стоманени покривала.
Плъзгач и шпинделен блок:
От лят чугун GGG 60, водени чрез компактни ролкови водачи. Оптимално предаване на мощността чрез дълги водачи и близко разположение на Y- и Z-осите.
Двоен задвижващ шпиндел:
Два вертикални сферични винта с отделни задвижвания и измервателни системи за висока динамика и дългосрочна точност.
Задвижваща система:
Цифрови индивидуални задвижвания с AC мотори. Обхват на подаване и бърз ход: 2–30.000 мм/мин. Ускорение: 3,5 m/s².
Измервателна система:
Директни, безконтактни линейни измервателни системи за висока производствена точност.
Автоматична двуосова глава с моторен шпиндел:
A-ос: 764 Nm (100 % ПВ), ±105°, момент на стягане 2.160 Nm, точност ±5″
C-ос: 810 Nm (100 % ПВ), ±200°, момент на стягане 3.024 Nm, точност ±3″
Моторен шпиндел: HSK-A 63, до 18.000 об/мин, 89 Nm (100 % ПВ), вътрешно/външно охлаждане на инструмента до 70/20 bar, водоохлаждане
Електрическо оборудване:
400/230 V, 50 Hz, 80 kVA консумация. Кабинет (IP54) с контролни и превключващи устройства. Дължина на кабела машина–шкаф: 5 m.
Охлаждане на шкафа:
Двукамерна система с автоматично вътрешно охлаждане и изсушаване на въздуха.
Смазване:
Централно смазване за водачите, дълготрайно гресово смазване на главния шпиндел, маслена мъгла на главата за фрезоване.
Захранване:
Въздушно налягане 4–6 bar, връзка G ¼, с филтър-регулатор на налягането и сепаратор за кондензат.
Управление:
Siemens 840D sl с въртящ се команден пулт. Безжичен ръчен пулт с LCD дисплей, потенциометри и бутони за оси, подаване и шпиндел.
Дистанционна поддръжка:
Диагностика на грешки чрез алармен мениджър, доклад по e-mail/SMS (SIM карта и мрежа задължителни).
ТightBlock основа (X = 8.000 mm):
Масивна композитна конструкция за амортизация. Препоръка за основа: ≥100 mm дебелина на всеки 1.000 mm ход по X, със статично строително удостоверение.
Охлаждаща система:
500 l резервоар, филтрираща система
Обявата е преведена автоматично и може да има някои грешки в превода.
Документи
Доставчик
Забележка: Регистрирайте се безплатно или влезте, за да получите достъп до цялата информация.
Регистриран от: 2015
Изпратете запитване
Телефон & Факс
+49 7361 ... обяви
Вашата обява беше успешно изтрита
Възникна грешка