Система за рамо с кукаTatra
PR 4342 WIDESPREAD !! 8x6 !!Z-KRAAN/HAAK!! EURO...
Система за рамо с кука
Tatra
PR 4342 WIDESPREAD !! 8x6 !!Z-KRAAN/HAAK!! EURO...
Година на производство
2019
Състояние
Употребяван
Местоположение
Hedel 

Покажи снимките
Показване на карта
Данни за машината
- Описание на машината:
- Система за рамо с кука
- Производител:
- Tatra
- Година на производство:
- 2019
- Състояние:
- много добро (употребяван)
Цена и локация
- Местоположение:
- Hedel, Нидерландия
Позвънете
Технически детайли
- Пробег:
- 221 111 км
- Мощност:
- 355 kW (482,67 к.с.)
- Първа регистрация:
- 02/2019
- Тип гориво:
- дизел
- Цвят:
- бял
- Конфигурация на осите:
- 8x6
- Гориво:
- дизел
- Междуосие:
- 6 090 мм
- Кабина на шофьора:
- дневна кабина
- Тип на предаване:
- автоматичен
- Клас емисии:
- Евро 6
- Оборудване:
- блокиране на диференциала, кран, съединител за ремарке
Детайли за офертата
- Обява №:
- A20172280
- Референтен номер:
- 75-BNG-5
- Последна актуализация:
- на 03.10.2025
Описание
= Допълнителни опции и оборудване =
- Диференциална блокировка
- Електрически стъкла
- Електронна спирачна система (EBS)
- Въздушно окачени седалки
- Въртяща сигнална лампа
- Дискови спирачки
- Групи маркучи
- Контрол на стабилността
- Запфвал (PTO)
- Запфвал (PTO)
- Централно заключване
- Теглич
= Допълнителна информация =
Техническа информация
Брой цилиндри: 6
Работен обем на двигателя: 12 902 cм³
Конфигурация на осите
Предна ос: Макс. натоварване на ос: 10 000 кг; Управляема; Профил на гума ляво: 50%; Профил на гума дясно: 50%
Задна ос 1: Повдигаща се ос; Макс. натоварване на ос: 7 500 кг; Управляема; Профил на гума ляво: 50%; Профил на гума дясно: 50%
Задна ос 2: Макс. натоварване на ос: 11 500 кг; Профил на гума ляво: 50%; Профил на гума дясно: 50%
Задна ос 3: Макс. натоварване на ос: 11 500 кг; Управляема; Профил на гума ляво: 50%; Профил на гума дясно: 50%
Размери
Hfsdjxixt Espfx Acuen
Размери (Д x Ш): 910 x 255 см
Тегла
Собствено тегло: 19 310 кг
Товароносимост: 23 690 кг
Макс. общо тегло: 43 000 кг
Функционалност
Кран: HMF 1943 Z2 RADIO REMOTE!, година на производство 2019, зад кабината
Помпа: Да
Обслужване, история и състояние
Технически преглед: валиден до 04.2026
Техническо състояние: много добро
Външен вид: много добър
Финансова информация
Цена: По запитване
Допълнителна информация
Свържете се с John de Koning или Mark de Koning за повече информация.
Обявата е преведена автоматично и може да има някои грешки в превода.
- Диференциална блокировка
- Електрически стъкла
- Електронна спирачна система (EBS)
- Въздушно окачени седалки
- Въртяща сигнална лампа
- Дискови спирачки
- Групи маркучи
- Контрол на стабилността
- Запфвал (PTO)
- Запфвал (PTO)
- Централно заключване
- Теглич
= Допълнителна информация =
Техническа информация
Брой цилиндри: 6
Работен обем на двигателя: 12 902 cм³
Конфигурация на осите
Предна ос: Макс. натоварване на ос: 10 000 кг; Управляема; Профил на гума ляво: 50%; Профил на гума дясно: 50%
Задна ос 1: Повдигаща се ос; Макс. натоварване на ос: 7 500 кг; Управляема; Профил на гума ляво: 50%; Профил на гума дясно: 50%
Задна ос 2: Макс. натоварване на ос: 11 500 кг; Профил на гума ляво: 50%; Профил на гума дясно: 50%
Задна ос 3: Макс. натоварване на ос: 11 500 кг; Управляема; Профил на гума ляво: 50%; Профил на гума дясно: 50%
Размери
Hfsdjxixt Espfx Acuen
Размери (Д x Ш): 910 x 255 см
Тегла
Собствено тегло: 19 310 кг
Товароносимост: 23 690 кг
Макс. общо тегло: 43 000 кг
Функционалност
Кран: HMF 1943 Z2 RADIO REMOTE!, година на производство 2019, зад кабината
Помпа: Да
Обслужване, история и състояние
Технически преглед: валиден до 04.2026
Техническо състояние: много добро
Външен вид: много добър
Финансова информация
Цена: По запитване
Допълнителна информация
Свържете се с John de Koning или Mark de Koning за повече информация.
Обявата е преведена автоматично и може да има някои грешки в превода.
Доставчик
Забележка: Регистрирайте се безплатно или влезте, за да получите достъп до цялата информация.
Регистриран от: 2016
Изпратете запитване
Телефон & Факс
+31 73 20... обяви
Вашата обява беше успешно изтрита
Възникна грешка