Нискорамно полуремаркеFAYMONVILLE
MAX100-N-3B-9.30-(CS)-U
Нискорамно полуремарке
FAYMONVILLE
MAX100-N-3B-9.30-(CS)-U
Година на производство
2025
Състояние
Нов
Местоположение
Landsberg 

Покажи снимките
Показване на карта
Данни за машината
- Описание на машината:
- Нискорамно полуремарке
- Производител:
- FAYMONVILLE
- Модел:
- MAX100-N-3B-9.30-(CS)-U
- Година на производство:
- 2025
- Състояние:
- нов
Цена и локация
- Местоположение на продавача:
- Justus-von-Liebig-Straße 37, 86899 Landsberg, Германия
Позвънете
Продажба на машини

Вече публикувахте ли обявата си за използваната машина?
Продавайте през Machineseeker без комисионна.
Повече за продажбата на машини
Повече за продажбата на машини
Технически детайли
- Общо тегло:
- 49 500 кг
- Максимално тегло на товара:
- 36 461 кг
- Конфигурация на осите:
- 3 оси
- Обща ширина:
- 2 480 мм
- Обща височина:
- 860 мм
Детайли за офертата
- Обява №:
- A19638066
- Последна актуализация:
- на 24.07.2025
Описание
Техническо описание
Лебедка тип „лебедова шия“:
- Лебедова шия със задна скосяване приблизително 750 mm x 10°.
- 3 чифта халки за връзване (LC 5 000 daN).
- Покриване с твърда дървесина, дебелина 30 mm.
Товарна платформа:
- Товарна платформа след лебедовата шия, хидравлично повдигаща и спускаща се, дължина ок. 2 800 mm, със задна скосяване ок. 1 000 mm x 8°.
- 6 чифта халки за връзване, сгъваеми навън (LC 5 000 daN).
- 2 чифта халки за връзване, сгъваеми навън (LC 10 000 daN).
- 1 чифт халки за връзване, сгъваеми навътре на централен носач отпред (LC 10 000 daN).
- Покритие с решетъчна скара C40/4 (точково натоварване 2,3 t на площ 20 x 20 cm), върху осите - ламаринено рифелно покритие.
Двусекционни стоманени рампи:
- Един чифт поцинковани двусекционни стоманени рампи приблизително 3 185 + 1 420 x 1 250 mm с решетъчно покритие C40/5 (точково натоварване 8 t на площ 20 x 20 cm).
- Рампите с хидравлично отварящи и затварящи се секции, хидравлично повдигане.
- Максимално натоварване на чифт: 40 000 kg
- Съгласно Регламент 1230/2012/EU рампи по-къси от 300 mm не се включват към общата дължина на превозното средство от 16 500 mm.
Крака на седловината:
- JOST крака за седловина (механични) с 2-степенна предавка за повдигащо натоварване 24t (50t изпитвателно натоварване).
Гуми:
- Гуми 235/75 R17.5 3PMSF по избор на производителя.
TPMS:
- Система за контрол на налягането в гумите TPMS, съгласно ECE R 141.
- Пренос на данни към влекача чрез стандартизиран EBS интерфейс по ISO 11992. За правилно отчитане трябва влекачът да поддържа тази функция.
Оси:
- BPW оси и окачване, 2 твърди оси, 1 самонасочваща се ос.
- Техническо осево натоварване: 12 000 kg
- Електромагнитна блокировка на заден ход, активира се при задна предавка или ръчно.
- Въздушно окачване с вентил за повдигане и спускане.
- Инструменти за осите.
Спирачна система:
- WABCO спирачна система, съгласно европейските разпоредби с EBS-E (2S2M), без свързващи линии към влекача.
Електрическа инсталация:
- Съгласно европейските стандарти, 24V LED осветление ASPÖCK-NORDIK (ASS3).
- Всички LED странични габаритни светлини мигат със сигналните мигачи.
- ASPÖCK-UNIBOX на предния панел с букси 24N, 24S & 15 пина. Свързване по ISO:
Dcjdpfew Dl Hwjx Ac Djn
- 24N ISO-1185
- 24S ISO-3731
- 15 пина ISO-12098
Стоманена конструкция:
- Високоякостни финозърнести стомани.
- Класове стомана:
- S355J2+N/S355MC (граница на провлачване 355 MPa)
- S690QL/S700MC (граница на провлачване 690 MPa)
Покривна конструкция (с тента):
- Височина прибл. 3 960 mm.
- Поцинкована челна стена с устройство за обтягане на плъзгащи странични тенти.
- Покрив EDSCHA, плъзгащ се напред върху ALU профили (завинтен към предна и задна стена).
- 3 чифта подвижни колчета в товарната площ.
- Задното разширение хидравлично, наляво и надясно, ок. 750 mm.
- Плъзгаща тента с подвижна носеща греда.
- Плъзгаща тента с 700 mm резерв по дължината, с колани през около 600 mm.
- Височина на горния ръб на надстройката ок. 3 960 mm (при товарене).
- Шофирането с отворена тента е забранено и води до повреда на платнището.
Боядисване:
- Цялата стоманена конструкция след заваряване се обезмаслява и бластира автоматично. Вторично бластиране с корунд за оптимално сцепление на покритието.
- Метализация на цялото шаси с ZINACOR 850 (85% цинк/15% алуминий) за най-добра корозионна защита.
- Крайно боядисване с двуслоен 2-компонентен лак, едноцветен по избор по системата RAL 841GL.
- Задната част се метализира и боядисва в RAL 9010 (чисто бяло). Без металик бои.
Обявата е преведена автоматично и може да има някои грешки в превода.
Лебедка тип „лебедова шия“:
- Лебедова шия със задна скосяване приблизително 750 mm x 10°.
- 3 чифта халки за връзване (LC 5 000 daN).
- Покриване с твърда дървесина, дебелина 30 mm.
Товарна платформа:
- Товарна платформа след лебедовата шия, хидравлично повдигаща и спускаща се, дължина ок. 2 800 mm, със задна скосяване ок. 1 000 mm x 8°.
- 6 чифта халки за връзване, сгъваеми навън (LC 5 000 daN).
- 2 чифта халки за връзване, сгъваеми навън (LC 10 000 daN).
- 1 чифт халки за връзване, сгъваеми навътре на централен носач отпред (LC 10 000 daN).
- Покритие с решетъчна скара C40/4 (точково натоварване 2,3 t на площ 20 x 20 cm), върху осите - ламаринено рифелно покритие.
Двусекционни стоманени рампи:
- Един чифт поцинковани двусекционни стоманени рампи приблизително 3 185 + 1 420 x 1 250 mm с решетъчно покритие C40/5 (точково натоварване 8 t на площ 20 x 20 cm).
- Рампите с хидравлично отварящи и затварящи се секции, хидравлично повдигане.
- Максимално натоварване на чифт: 40 000 kg
- Съгласно Регламент 1230/2012/EU рампи по-къси от 300 mm не се включват към общата дължина на превозното средство от 16 500 mm.
Крака на седловината:
- JOST крака за седловина (механични) с 2-степенна предавка за повдигащо натоварване 24t (50t изпитвателно натоварване).
Гуми:
- Гуми 235/75 R17.5 3PMSF по избор на производителя.
TPMS:
- Система за контрол на налягането в гумите TPMS, съгласно ECE R 141.
- Пренос на данни към влекача чрез стандартизиран EBS интерфейс по ISO 11992. За правилно отчитане трябва влекачът да поддържа тази функция.
Оси:
- BPW оси и окачване, 2 твърди оси, 1 самонасочваща се ос.
- Техническо осево натоварване: 12 000 kg
- Електромагнитна блокировка на заден ход, активира се при задна предавка или ръчно.
- Въздушно окачване с вентил за повдигане и спускане.
- Инструменти за осите.
Спирачна система:
- WABCO спирачна система, съгласно европейските разпоредби с EBS-E (2S2M), без свързващи линии към влекача.
Електрическа инсталация:
- Съгласно европейските стандарти, 24V LED осветление ASPÖCK-NORDIK (ASS3).
- Всички LED странични габаритни светлини мигат със сигналните мигачи.
- ASPÖCK-UNIBOX на предния панел с букси 24N, 24S & 15 пина. Свързване по ISO:
Dcjdpfew Dl Hwjx Ac Djn
- 24N ISO-1185
- 24S ISO-3731
- 15 пина ISO-12098
Стоманена конструкция:
- Високоякостни финозърнести стомани.
- Класове стомана:
- S355J2+N/S355MC (граница на провлачване 355 MPa)
- S690QL/S700MC (граница на провлачване 690 MPa)
Покривна конструкция (с тента):
- Височина прибл. 3 960 mm.
- Поцинкована челна стена с устройство за обтягане на плъзгащи странични тенти.
- Покрив EDSCHA, плъзгащ се напред върху ALU профили (завинтен към предна и задна стена).
- 3 чифта подвижни колчета в товарната площ.
- Задното разширение хидравлично, наляво и надясно, ок. 750 mm.
- Плъзгаща тента с подвижна носеща греда.
- Плъзгаща тента с 700 mm резерв по дължината, с колани през около 600 mm.
- Височина на горния ръб на надстройката ок. 3 960 mm (при товарене).
- Шофирането с отворена тента е забранено и води до повреда на платнището.
Боядисване:
- Цялата стоманена конструкция след заваряване се обезмаслява и бластира автоматично. Вторично бластиране с корунд за оптимално сцепление на покритието.
- Метализация на цялото шаси с ZINACOR 850 (85% цинк/15% алуминий) за най-добра корозионна защита.
- Крайно боядисване с двуслоен 2-компонентен лак, едноцветен по избор по системата RAL 841GL.
- Задната част се метализира и боядисва в RAL 9010 (чисто бяло). Без металик бои.
Обявата е преведена автоматично и може да има някои грешки в превода.
Доставчик
Забележка: Регистрирайте се безплатно или влезте, за да получите достъп до цялата информация.
Регистриран от: 2019
Изпратете запитване
Телефон & Факс
+49 8191 ... обяви
Вашата обява беше успешно изтрита
Възникна грешка