Самосвален ван
IFA H3A 4x2
Самосвален ван
IFA H3A 4x2
Фиксирана цена ДДС не може да бъде отделно посочен
9 000 €
Година на производство
1955
Състояние
Употребяван
Местоположение
Bovenden 

Покажи снимките
Показване на карта
Данни за машината
- Описание на машината:
- Самосвален ван
- Модел:
- IFA H3A 4x2
- Година на производство:
- 1955
- Състояние:
- употребяван
Цена и локация
Фиксирана цена ДДС не може да бъде отделно посочен
9 000 €
- Местоположение на продавача:
- Alte Bundesstraße 48, 37120 Bovenden, Германия
Позвънете
Технически детайли
- Пробег:
- 1 001 км
- Мощност:
- 59 kW (80,22 к.с.)
- Тип гориво:
- дизел
- Тип на предаване:
- механичен
- Конфигурация на осите:
- 4x2
- Междуосие:
- 3 250 мм
- Общо тегло:
- 7 080 кг
- Тегло без товар:
- 3 580 кг
- Максимално тегло на товара:
- 3 500 кг
- Първа регистрация:
- 01/1955
- Дължина на товарното пространство:
- 3 400 мм
- Ширина на товарното пространство:
- 2 150 мм
- Височина на товарното пространство:
- 550 мм
- Цвят:
- зелен
- Кабина на шофьора:
- дневна кабина
- Окачване:
- стомана
- Размер на гумата:
- 8.25-20
- Оборудване:
- кабина, съединител за ремарке
Детайли за офертата
- Обява №:
- A18028446
- Референтен номер:
- 1752
- Последна актуализация:
- на 24.06.2025
Описание
Местоположение на превозното средство: Бовенден, служебен номер Дом, ръчна скоростна кутия с 5 предавки, ресорно окачване, теглич с въздушна, светлинна и хидравлична връзка.
Колесна база: 3250 мм
Каросерия: Камион олдтаймер – тристранен самосвал
Двигател с вихрова камера, модел EM4-20, 4-цилиндров (редови), 6024 см³, водно охлаждане, несинхронизирана 5-степенна скоростна кутия, максимална скорост: 60 км/ч.
Последващият модел на H3 беше камионът H3A. Той беше представен за първи път пред обществеността на Лайпцигския пролетен панаир през 1949 г. и се произвеждаше от средата на 1950 до 1956 г. в държавното предприятие VEB Kraftfahrzeugwerk HORCH в Цвикау първоначално като брезентов камион. H3A беше изцяло нова разработка като тежкотоварен дългоносов камион с дизелов двигател. Разработката на дизеловия двигател се основава на проект на VOMAG.
Gsdpfxjvhg R Tj Acuskc
На Лайпцигския пролетен панаир H3A бе представен също като влекач с полуремарке-цистерна. Имаше и други варианти като тристранен самосвал, камион за превоз на добитък, пътна влекач, цистерна, както и специализирани каросерии за пощата и Червения кръст, както и за мебели.
На базата на шасито на H3A в LOWA-Werk в Баутцен са произведени около 180 автобуса H3B с предно разположен двигател. Основното приложение е цивилният сектор, но моделът е използван и от народната полиция и казармената народна полиция, по-късно и от Националната народна армия.
Бивш камион на Dörr Spedition. Описанието е с възможни неточности! Дадените данни за оборудването са без гаранция, запазва се правото на промяна, предварителна продажба и грешки!
Обявата е преведена автоматично и може да има някои грешки в превода.
Колесна база: 3250 мм
Каросерия: Камион олдтаймер – тристранен самосвал
Двигател с вихрова камера, модел EM4-20, 4-цилиндров (редови), 6024 см³, водно охлаждане, несинхронизирана 5-степенна скоростна кутия, максимална скорост: 60 км/ч.
Последващият модел на H3 беше камионът H3A. Той беше представен за първи път пред обществеността на Лайпцигския пролетен панаир през 1949 г. и се произвеждаше от средата на 1950 до 1956 г. в държавното предприятие VEB Kraftfahrzeugwerk HORCH в Цвикау първоначално като брезентов камион. H3A беше изцяло нова разработка като тежкотоварен дългоносов камион с дизелов двигател. Разработката на дизеловия двигател се основава на проект на VOMAG.
Gsdpfxjvhg R Tj Acuskc
На Лайпцигския пролетен панаир H3A бе представен също като влекач с полуремарке-цистерна. Имаше и други варианти като тристранен самосвал, камион за превоз на добитък, пътна влекач, цистерна, както и специализирани каросерии за пощата и Червения кръст, както и за мебели.
На базата на шасито на H3A в LOWA-Werk в Баутцен са произведени около 180 автобуса H3B с предно разположен двигател. Основното приложение е цивилният сектор, но моделът е използван и от народната полиция и казармената народна полиция, по-късно и от Националната народна армия.
Бивш камион на Dörr Spedition. Описанието е с възможни неточности! Дадените данни за оборудването са без гаранция, запазва се правото на промяна, предварителна продажба и грешки!
Обявата е преведена автоматично и може да има някои грешки в превода.
Доставчик
Забележка: Регистрирайте се безплатно или влезте, за да получите достъп до цялата информация.
Регистриран от: 2002
Изпратете запитване
Телефон & Факс
+49 551 8... обяви
Вашата обява беше успешно изтрита
Възникна грешка