Централен стругM-TOS
SV 18 R x 1250
Централен струг
M-TOS
SV 18 R x 1250
Състояние
Употребяван
Местоположение
Chemnitz 

Покажи снимките
Показване на карта
Данни за машината
- Описание на машината:
- Централен струг
- Производител:
- M-TOS
- Модел:
- SV 18 R x 1250
- Сериен номер:
- 844 12 64
- Състояние:
- генерално рециклиран (използван)
- функционалност:
- напълно функциониращ
Цена и локация
- Местоположение:
- Heidelberger Str. 1, 09114 Chemnitz, DE
Позвънете
Технически детайли
- Диаметър на струговане над напречната шейна:
- 215 мм
- Отвор шпиндела:
- 40 мм
- Диаметър на струговане:
- 380 мм
- Височина на центъра:
- 190 мм
- Ширина в центъра:
- 1 250 мм
- Щрих с перо:
- 120 мм
- Обща дължина:
- 3 020 мм
- Обща ширина:
- 950 мм
- Обща височина:
- 1 500 мм
- Максимална скорост на вретеното:
- 2 800 об/мин
- Скорост на шпиндела (мин.):
- 14 об/мин
- Общо тегло:
- 1 850 кг
- Носач на пинолата:
- MK 3
- Максимално тегло на обработвания детайл:
- 300 кг
Детайли за офертата
- Обява №:
- A18666931
- Последна актуализация:
- на 10.06.2025
Описание
Демонстрационен струг, наличен от склад.
След обявяването на неплатежоспособност от страна на Trens, полагаме усилия и извършваме цялостна генерационна ревизия първо на стругове TOS, впоследствие и на стругове Trens. Всички машини се разглобяват до последния болт.
Ето как протича процесът на генерационна ревизия при нас:
1. Почистване на машината, демонтаж на отделните възли
2. Шлифоване: легло, шлочен, напречна каретка, шпиндел, пинола на задният център
3. Шлифоване и стъргане на направляващите на горната каретка, подмяна на трапецовиден винт с гайка и клин
4. Стъргане на водещи повърхности: шпиндел, шлочен, напречна каретка и задният център според геометричните данни от протокола за точност
5. Подмяна: винт и гайка, клин и основно тяло за бързосменяем държач Multifix за напречната каретка (включително 2 касети за стругарски резци)
6. Пълно разглобяване и подмяна на необходимите резервни части в скоростната кутия, кутията за резбообразуване, шпинделната кутия, кутията на предаването, задния център, напречната и горната каретка
7. Монтаж или при нужда подмяна на рейки, ремонт на водещ и задвижващ шпиндел
8. Пълна подмяна на всички лагери в агрегатите на машината
9. Пълна подмяна на табелките
10. Грунд, фиксиране, шлифоване, полиуретаново финишно боядисване и боядисване на машинното оборудване - бяло RAL 9003, антрацит RAL 7016
11. Нов електрически шкаф с електрокомпоненти, подмяна на главен двигател, мотор за бързо движение, хидравлична помпа, ново окабеляване и LED осветление на работната зона
12. Изготвяне на протокол за точност и протокол за електрическо изпитване
13. Инспекция и приемане на машината във фабриката
Fpjdpev Hzqxjfx Acuon
Всички генерационно ремонтирани машини имат CE сертификат и 12 месеца гаранция.
Изпълнение по CE:
- Предпазител за патрона с крайно изключване
- Преден стружков предпазител, монтиран на каретката
- Заден стружков предпазител
- Покриване на водещия и задвижващия шпиндел
- Авариен стоп с време на спиране до 2 сек
Специално оборудване (ползвано):
- Тричелюстен патрон Ø 190 мм
- Четиричелюстен патрон Ø 190 мм
- Тричелюстен патрон Ø 240 мм
- Четиричелюстен планшайба Ø 320 мм
- Опорен връх за надлъжна каретка
- Различни челюсти за патрон (10 броя)
- Комплект стягащи цанги Ø 2 - 25 мм със захват и издърпващ щанга
- Специален комплект стягащи цанги (10 броя) със захват
- 4-позиционен държач за инструменти
Обявата е преведена автоматично и може да има някои грешки в превода.
След обявяването на неплатежоспособност от страна на Trens, полагаме усилия и извършваме цялостна генерационна ревизия първо на стругове TOS, впоследствие и на стругове Trens. Всички машини се разглобяват до последния болт.
Ето как протича процесът на генерационна ревизия при нас:
1. Почистване на машината, демонтаж на отделните възли
2. Шлифоване: легло, шлочен, напречна каретка, шпиндел, пинола на задният център
3. Шлифоване и стъргане на направляващите на горната каретка, подмяна на трапецовиден винт с гайка и клин
4. Стъргане на водещи повърхности: шпиндел, шлочен, напречна каретка и задният център според геометричните данни от протокола за точност
5. Подмяна: винт и гайка, клин и основно тяло за бързосменяем държач Multifix за напречната каретка (включително 2 касети за стругарски резци)
6. Пълно разглобяване и подмяна на необходимите резервни части в скоростната кутия, кутията за резбообразуване, шпинделната кутия, кутията на предаването, задния център, напречната и горната каретка
7. Монтаж или при нужда подмяна на рейки, ремонт на водещ и задвижващ шпиндел
8. Пълна подмяна на всички лагери в агрегатите на машината
9. Пълна подмяна на табелките
10. Грунд, фиксиране, шлифоване, полиуретаново финишно боядисване и боядисване на машинното оборудване - бяло RAL 9003, антрацит RAL 7016
11. Нов електрически шкаф с електрокомпоненти, подмяна на главен двигател, мотор за бързо движение, хидравлична помпа, ново окабеляване и LED осветление на работната зона
12. Изготвяне на протокол за точност и протокол за електрическо изпитване
13. Инспекция и приемане на машината във фабриката
Fpjdpev Hzqxjfx Acuon
Всички генерационно ремонтирани машини имат CE сертификат и 12 месеца гаранция.
Изпълнение по CE:
- Предпазител за патрона с крайно изключване
- Преден стружков предпазител, монтиран на каретката
- Заден стружков предпазител
- Покриване на водещия и задвижващия шпиндел
- Авариен стоп с време на спиране до 2 сек
Специално оборудване (ползвано):
- Тричелюстен патрон Ø 190 мм
- Четиричелюстен патрон Ø 190 мм
- Тричелюстен патрон Ø 240 мм
- Четиричелюстен планшайба Ø 320 мм
- Опорен връх за надлъжна каретка
- Различни челюсти за патрон (10 броя)
- Комплект стягащи цанги Ø 2 - 25 мм със захват и издърпващ щанга
- Специален комплект стягащи цанги (10 броя) със захват
- 4-позиционен държач за инструменти
Обявата е преведена автоматично и може да има някои грешки в превода.
Доставчик
Забележка: Регистрирайте се безплатно или влезте, за да получите достъп до цялата информация.
Изпратете запитване
Телефон & Факс
+49 371 3... обяви
Вашата обява беше успешно изтрита
Възникна грешка