Нисък товарачFliegl
SDS 510 mit Tiefbett
Нисък товарач
Fliegl
SDS 510 mit Tiefbett
Фиксирана цена без ДДС
135 000 €
Състояние
Нов
Местоположение
Triptis 

Покажи снимките
Показване на карта
Данни за машината
- Описание на машината:
- Нисък товарач
- Производител:
- Fliegl
- Модел:
- SDS 510 mit Tiefbett
- Сериен номер:
- 5c7120ea17bcf92d3b69899da
- Състояние:
- нов
Цена и локация
Фиксирана цена без ДДС
135 000 €
- Местоположение на продавача:
- Oberpöllnitzer Straße 8, 07819 Triptis, Германия

Позвънете
Технически детайли
- Общо тегло:
- 50 кг
- Тегло без товар:
- 14 кг
- Максимално тегло на товара:
- 35 кг
- Конфигурация на осите:
- 3 оси
- Размер на гумата:
- 235 / 75 r 17,5
Детайли за офертата
- Обява №:
- A8265509
- Референтен номер:
- 20437605
- Последна актуализация:
- на 22.10.2024
Описание
Допълнителна информация
Шаси на нискоразтоварващ влекачески полуремарке
Стоманена заварена конструкция, седлова плоча със сменяем двоен царски болт
24 т, двустепенен опорен крик с едностранно управление, с прав долен край, без изравняване на натиска
Сгъваема задна опора
2x клина за подпиране с държачи
Странична защита от алуминий
Четвъртинни калници пред и зад осевото устройство
Nlodpfxoi Ri Hge Ab Ieh
С предпазни калобрани зад всяка ос
1x багажна кутия, ширина=2 350 мм x дължина=730 мм x височина=640 мм, монтирана напречно отпред на шасито на гърба на лебедката, с 2 поставки
Разширяеми платформи до 3 000 мм (не в задния наклон); (ширината на превозваната строителна техника или превозни средства не трябва да надвишава външната ширина на рамата 2 550 мм)
Съхранение за греди отпред на лебедката, напречно разположено
Греди 70 мм за разширение до 3 000 мм
Канал за багерна стрела над задните оси, започващ от началото до края, ширина ~500 мм, дълбочина ~230 мм
Клупове за вързване на товара на нискоразтоварващата платформа
3 чифта клупове по 10 т отпред на лебедката, 8 чифта клупове по 10 т в ниския под, 3 чифта връзващи шини в проходната зона на ниския под, 3 чифта клупове по 10 т в зоната на осите/задната част
Оси и окачване
SAF оси с барабанни спирачки
Лазерно измерване на осите/ходовата част – намалява износването на гумите и горивните разходи
Хидравлично принудително управление чрез водещ клин на седловата връзка на всички 3 оси
Повторно завиване с радиоуправление + автоматично центриране (до макс. 20 км/ч)
Забележка! Необходимо е монтирането на 2-полюсен NATO контакт с мин. 2x 35 mm² за захранване на управлението. Захранването на помпеното устройство е чрез NATO кабел към влекача, без инсталация на камиона (повторното завиване трябва да се използва веднъж седмично)
Въздушно окачване
Колела и гуми
235/75 R 17,5
по избор на производителя
Стоманени джанти в двойна конфигурация, фабричен сребрист цвят
Спирачна система
Двулентова пневматична спирачна система, цветно окабеляване за лесна поддръжка
Задържаща спирачка с пружинен акумулатор
EBS, електронна спирачна система с EBS контакт отпред, без свързващ кабел
Внимание: Прикачното трябва да се тегли само от влекачи, които гарантират ефективността на ABS!
2 защитени отпред съединителни глави, без свързваща линия
С вентил за повдигане и спускане, функция за задържане при спускане + автоматично ресетиране
Откриване на натоварване на осите чрез EBS Canbus сигнал, за индикация на дисплея в кабината; камионът трябва да бъде предварително оборудван, няма монтаж на камион (не е калибрирана везна)
Стабилизираща система на превозното средство
Trailer Infocenter – показва данни като натоварване на осите (не е калибрирана везна), изминати километри и диагностични съобщения за системата.
Електроинсталация
24 волта, комбинирани светлини, странични жълти LED светлини
2 бели LED габаритни светлини отпред
2 бели/червени светлини за следене на лентата отзад
2x 7-пинови защитени контакти отпред, без свързващ кабел
1x допълнителен LED работен фар отзад, управляван от светлината за заден ход
1x LED сигнална лампа с държач, управлявана от светлините за паркиране (лампата се сваля)
2 чифта двойни предупредителни табели с LED осветление, изтеглящи се до 3 000 мм
Под
Лебедката е с стоманено/рифелно покритие
В проходната зона на пода: 70 мм мека дървесина, в зоната на калниците – стоманено/рифелно покритие
Ниското легло вляво и вдясно в проходната зона се повдига хидравлично чрез страничното предаване на камиона
Задният наклон с 70 мм дървен
Обявата е преведена автоматично и може да има някои грешки в превода.
Шаси на нискоразтоварващ влекачески полуремарке
Стоманена заварена конструкция, седлова плоча със сменяем двоен царски болт
24 т, двустепенен опорен крик с едностранно управление, с прав долен край, без изравняване на натиска
Сгъваема задна опора
2x клина за подпиране с държачи
Странична защита от алуминий
Четвъртинни калници пред и зад осевото устройство
Nlodpfxoi Ri Hge Ab Ieh
С предпазни калобрани зад всяка ос
1x багажна кутия, ширина=2 350 мм x дължина=730 мм x височина=640 мм, монтирана напречно отпред на шасито на гърба на лебедката, с 2 поставки
Разширяеми платформи до 3 000 мм (не в задния наклон); (ширината на превозваната строителна техника или превозни средства не трябва да надвишава външната ширина на рамата 2 550 мм)
Съхранение за греди отпред на лебедката, напречно разположено
Греди 70 мм за разширение до 3 000 мм
Канал за багерна стрела над задните оси, започващ от началото до края, ширина ~500 мм, дълбочина ~230 мм
Клупове за вързване на товара на нискоразтоварващата платформа
3 чифта клупове по 10 т отпред на лебедката, 8 чифта клупове по 10 т в ниския под, 3 чифта връзващи шини в проходната зона на ниския под, 3 чифта клупове по 10 т в зоната на осите/задната част
Оси и окачване
SAF оси с барабанни спирачки
Лазерно измерване на осите/ходовата част – намалява износването на гумите и горивните разходи
Хидравлично принудително управление чрез водещ клин на седловата връзка на всички 3 оси
Повторно завиване с радиоуправление + автоматично центриране (до макс. 20 км/ч)
Забележка! Необходимо е монтирането на 2-полюсен NATO контакт с мин. 2x 35 mm² за захранване на управлението. Захранването на помпеното устройство е чрез NATO кабел към влекача, без инсталация на камиона (повторното завиване трябва да се използва веднъж седмично)
Въздушно окачване
Колела и гуми
235/75 R 17,5
по избор на производителя
Стоманени джанти в двойна конфигурация, фабричен сребрист цвят
Спирачна система
Двулентова пневматична спирачна система, цветно окабеляване за лесна поддръжка
Задържаща спирачка с пружинен акумулатор
EBS, електронна спирачна система с EBS контакт отпред, без свързващ кабел
Внимание: Прикачното трябва да се тегли само от влекачи, които гарантират ефективността на ABS!
2 защитени отпред съединителни глави, без свързваща линия
С вентил за повдигане и спускане, функция за задържане при спускане + автоматично ресетиране
Откриване на натоварване на осите чрез EBS Canbus сигнал, за индикация на дисплея в кабината; камионът трябва да бъде предварително оборудван, няма монтаж на камион (не е калибрирана везна)
Стабилизираща система на превозното средство
Trailer Infocenter – показва данни като натоварване на осите (не е калибрирана везна), изминати километри и диагностични съобщения за системата.
Електроинсталация
24 волта, комбинирани светлини, странични жълти LED светлини
2 бели LED габаритни светлини отпред
2 бели/червени светлини за следене на лентата отзад
2x 7-пинови защитени контакти отпред, без свързващ кабел
1x допълнителен LED работен фар отзад, управляван от светлината за заден ход
1x LED сигнална лампа с държач, управлявана от светлините за паркиране (лампата се сваля)
2 чифта двойни предупредителни табели с LED осветление, изтеглящи се до 3 000 мм
Под
Лебедката е с стоманено/рифелно покритие
В проходната зона на пода: 70 мм мека дървесина, в зоната на калниците – стоманено/рифелно покритие
Ниското легло вляво и вдясно в проходната зона се повдига хидравлично чрез страничното предаване на камиона
Задният наклон с 70 мм дървен
Обявата е преведена автоматично и може да има някои грешки в превода.
Доставчик
Забележка: Регистрирайте се безплатно или влезте, за да получите достъп до цялата информация.
Регистриран от: 2006
Изпратете запитване
Телефон & Факс
+49 36482... обяви
Вашата обява беше успешно изтрита
Възникна грешка








