Цилиндрична шлифовъчна машина - UniversalKELLENBERGER
Kel-Varia UR225-1500 1-2-6-7
Цилиндрична шлифовъчна машина - Universal
KELLENBERGER
Kel-Varia UR225-1500 1-2-6-7
Година на производство
2002
Състояние
Употребяван
Местоположение
Kirchheim unter Teck 

Покажи снимките
Показване на карта
Данни за машината
- Описание на машината:
- Цилиндрична шлифовъчна машина - Universal
- Производител:
- KELLENBERGER
- Година на производство:
- 2002
- Състояние:
- употребяван
Цена и локация
- Местоположение:
- 73230 Kirchheim
Позвънете
Детайли за офертата
- Обява №:
- A17404443
- Референтен номер:
- 1056-M24Vari
- Последна актуализация:
- на 27.03.2025
Описание
Диаметър на шлифоване: 450 мм
Дължина на шлифоване: 1500 мм
Височина на центровете: 225 мм
Управление: FAGOR
ОБОРУДВАНЕ
-T1: 500 мм диаметър на шлифовъчния диск
-T2: 400 мм диаметър на шлифовъчния диск
-T6: вътрешно шлифоващо устройство
-T7: вътрешно шлифоващо устройство
-Водно охлаждан шпинделен мотор 9,8 kW
-Система за измерване на инструмента Marposs
-Активно надлъжно позициониране
-Kel-Set
-GAP на T1 и T2 от ELASO, безконтактно интегриран в
интерфейса на управлението
-GAP на T3/T4 чрез флуиден сензор
-Полуавтоматично балансиране от ELASO, интегрирано в интерфейса на управлението за T1/T2
-Хидравлична въртяща шейна с фина настройка +/-150 µm
-Устройство за обличане под масата, страната на шпиндела на детайла
-Устройство за обличане под масата, страната на задната опора
-Устройство за обличане на горната маса
-Ново обслужващо и сервизно-приятелско ограждане
СПЕЦИАЛНО ОБОРУДВАНЕ:
Шпиндел за детайли с директно задвижване
*силно препоръчително за шлифоване на неправилни форми
*максимално тегло на свободно стоящ детайл: 75 кг
*максимално тегло между центровете: 150 кг
*водно охлаждане
*конус MK5 комбиниран с късо конусно присъединяване DIN 55026
*Ориентирано спиране на шпиндела
*фиксирана основна част
B-ос с директно задвижване, височина на центровете 225 мм
*изключително устойчива на усукване
*висока точност на позициониране
*Резолюция °
*водно охлаждане
МЕХАНИЧЕН РЕМОНТ:
-Цялата машина е ремонтирана според протокола за измерване на Kellenberger
-Ново боядисване
Нова хидравлична станция:
-по-добро температурно регулиране (маслен охладител)
-Икономия на енергия: само една помпа, която не е непрекъснато в работа!
-Наблюдение на налягането
-Наблюдение на водното съдържание в хидростатичното масло (ранно откриване на повреди по гъргулите)
Хидростатичен винтов механизъм по x:
-без износване, тъй като няма контакт по време на работа
-без загуба на точност, дори при продължителна работа под пълно натоварване при максимална скорост
-без триене при ниски скорости
-без смяна на силата на триене при смяна на посоката на въртене
-предава най-малките въртеливи движения
-без ефект на придърпване Stick-Slip дори при ниски скорости
-без колебания на триенето поради циркулация на сачмите
-по-висока аксиална коравина от сачмено-винтовите задвижвания
-значително по-добро демпфериране, респ. по-добра повърхност на детайла и издръжливост на инструмента
-без вибрации, дължащи се на сачмената циркулация
-подходящ за високи скорости и ускорения
-икономична алтернатива на линеарния мотор с по-висока точност, значително по-ниско нагряване
-значително по-ниски загуби на мощност и поради това няма проблеми със стружките по постоянния магнит
-значително по-ниски изисквания към охлаждането спрямо линеарните мотори
ЕЛЕКТРИЧЕСКО ОБНОВЯВАНЕ:
Gjdpfxouxfu No Acuekc
-Ново модерно CNC управление за кръглошлифовъчна машина с интерфейс BEMA
-Новосъздаден ел. шкаф
-Нова задвижваща техника
-Смяна на всички електрически кабели, превключватели и др.
-Нови абсолютни фотометри по x и z
-Нов абсолютен енкодер (при B-оста)
Управление:
Софтуерът за шлайфане се състои от базов лиценз и различни опции, които са възможни според оборудването на машината.
Базов софтуер:
- Външно и вътрешно махално шлифоване
- Външно и вътрешно влизане шлифоване
- Външно и вътрешно челно махално шлифоване
- Външно и вътрешно челно влизане шлифоване
- Външно и вътрешно конусно махално шлифоване
- Външно и вътрешно радиусно шлифоване (радиусът е оформен на шлифовъчния дис
Обявата е преведена автоматично и може да има някои грешки в превода.
Дължина на шлифоване: 1500 мм
Височина на центровете: 225 мм
Управление: FAGOR
ОБОРУДВАНЕ
-T1: 500 мм диаметър на шлифовъчния диск
-T2: 400 мм диаметър на шлифовъчния диск
-T6: вътрешно шлифоващо устройство
-T7: вътрешно шлифоващо устройство
-Водно охлаждан шпинделен мотор 9,8 kW
-Система за измерване на инструмента Marposs
-Активно надлъжно позициониране
-Kel-Set
-GAP на T1 и T2 от ELASO, безконтактно интегриран в
интерфейса на управлението
-GAP на T3/T4 чрез флуиден сензор
-Полуавтоматично балансиране от ELASO, интегрирано в интерфейса на управлението за T1/T2
-Хидравлична въртяща шейна с фина настройка +/-150 µm
-Устройство за обличане под масата, страната на шпиндела на детайла
-Устройство за обличане под масата, страната на задната опора
-Устройство за обличане на горната маса
-Ново обслужващо и сервизно-приятелско ограждане
СПЕЦИАЛНО ОБОРУДВАНЕ:
Шпиндел за детайли с директно задвижване
*силно препоръчително за шлифоване на неправилни форми
*максимално тегло на свободно стоящ детайл: 75 кг
*максимално тегло между центровете: 150 кг
*водно охлаждане
*конус MK5 комбиниран с късо конусно присъединяване DIN 55026
*Ориентирано спиране на шпиндела
*фиксирана основна част
B-ос с директно задвижване, височина на центровете 225 мм
*изключително устойчива на усукване
*висока точност на позициониране
*Резолюция °
*водно охлаждане
МЕХАНИЧЕН РЕМОНТ:
-Цялата машина е ремонтирана според протокола за измерване на Kellenberger
-Ново боядисване
Нова хидравлична станция:
-по-добро температурно регулиране (маслен охладител)
-Икономия на енергия: само една помпа, която не е непрекъснато в работа!
-Наблюдение на налягането
-Наблюдение на водното съдържание в хидростатичното масло (ранно откриване на повреди по гъргулите)
Хидростатичен винтов механизъм по x:
-без износване, тъй като няма контакт по време на работа
-без загуба на точност, дори при продължителна работа под пълно натоварване при максимална скорост
-без триене при ниски скорости
-без смяна на силата на триене при смяна на посоката на въртене
-предава най-малките въртеливи движения
-без ефект на придърпване Stick-Slip дори при ниски скорости
-без колебания на триенето поради циркулация на сачмите
-по-висока аксиална коравина от сачмено-винтовите задвижвания
-значително по-добро демпфериране, респ. по-добра повърхност на детайла и издръжливост на инструмента
-без вибрации, дължащи се на сачмената циркулация
-подходящ за високи скорости и ускорения
-икономична алтернатива на линеарния мотор с по-висока точност, значително по-ниско нагряване
-значително по-ниски загуби на мощност и поради това няма проблеми със стружките по постоянния магнит
-значително по-ниски изисквания към охлаждането спрямо линеарните мотори
ЕЛЕКТРИЧЕСКО ОБНОВЯВАНЕ:
Gjdpfxouxfu No Acuekc
-Ново модерно CNC управление за кръглошлифовъчна машина с интерфейс BEMA
-Новосъздаден ел. шкаф
-Нова задвижваща техника
-Смяна на всички електрически кабели, превключватели и др.
-Нови абсолютни фотометри по x и z
-Нов абсолютен енкодер (при B-оста)
Управление:
Софтуерът за шлайфане се състои от базов лиценз и различни опции, които са възможни според оборудването на машината.
Базов софтуер:
- Външно и вътрешно махално шлифоване
- Външно и вътрешно влизане шлифоване
- Външно и вътрешно челно махално шлифоване
- Външно и вътрешно челно влизане шлифоване
- Външно и вътрешно конусно махално шлифоване
- Външно и вътрешно радиусно шлифоване (радиусът е оформен на шлифовъчния дис
Обявата е преведена автоматично и може да има някои грешки в превода.
Доставчик
Забележка: Регистрирайте се безплатно или влезте, за да получите достъп до цялата информация.
Регистриран от: 2002
Изпратете запитване
Телефон & Факс
+49 7021 ... обяви
Вашата обява беше успешно изтрита
Възникна грешка