Полуприцеп с работна платформаFAYMONVILLE
MAX Trailer MAX410 Ballastauflieger
Полуприцеп с работна платформа
FAYMONVILLE
MAX Trailer MAX410 Ballastauflieger
Състояние
Нов
Местоположение
Essen 

Покажи снимките
Показване на карта
Данни за машината
Цена и локация
- Местоположение на продавача:
- Heegstraße 6-8, 45356 Essen, Германия
Позвънете
Продажба на машини

Намерихте ли нова машина? Сега превърнете старото в пари.
Постигнете най-добрата цена чрез Machineseeker.
Повече за продажбата на машини
Повече за продажбата на машини
Технически детайли
- Общо тегло:
- 73 000 кг
- Максимално тегло на товара:
- 61 050 кг
- Конфигурация на осите:
- 3 оси
- Оборудване:
- ABS
Детайли за офертата
- Обява №:
- A19870175
- Референтен номер:
- 36776
- Последна актуализация:
- на 30.08.2025
Описание
Пълната ни наличност от превозни средства, които са налични веднага или в кратки срокове, можете да намерите на нашия уебсайт.
Извадка от оборудването. Пълното оборудване е налично при запитване.
Товарна платформа:
* Товарна платформа с приблизително 30 мм дебелина от твърда дървесина
* 10 двойки външно отваряеми халки за укрепване на товара (LC 10 000 daN)
Крака на полуремаркето:
* JOST механични крака, с двустепенна предавка, за натоварване до около 24 т (около 50 т изпитвателно натоварване)
Оси и окачване:
* BPW оси, технически допустими по 12 000 кг всяка
* Първа ос е управляемa напред, втора ос е фиксирана, всички други оси са хидро-механично управляеми, монтирани на въртяща платформа
* Въздушно окачване с клапан за повдигане и сваляне
* Комплект за обслужване на оси
Гуми:
* Гуми 445/65 R 22.5 169K – марка по наш избор, TPMS
* TPMS система за контрол на налягането в гумите според ECE R 141
* Предаването на данни към влекача се осъществява чрез стандартизиран EBS интерфейс по ISO 11992
* За правилно показване на данните, влекачът трябва да може да ги предава и визуализира
Спирачна система:
* Wabco спирачна система според изискванията на ЕС с EBS-E (4S3M) без свързващи линии към влекача
Електроинсталация:
* Електроинсталация според изискванията на ЕС
* Осветление 24 волта ASPÖCK-NORDIK (ASS3)
* Всички LED странични габарити мигат заедно с индикатора
* ASPÖCK-UNIBOX на предната куплирана лента със съединители: 24N, 24S и 15-пинов съгласно ISO стандарти: 24N ISO-1185, 24S ISO-3731, 15-пинов ISO-12098
Стоманена конструкция:
* Конструкция от високоякостни микро-легирани стомани
* Класове стомана: S355J2+N/S355MC (граница на провлачване 355MPa), S690QL/S700MC (граница на провлачване 690MPa)
Боядисване:
* Цялата стоманена конструкция автоматично бластирана след заваряване
* Вторично бластиране с корунд за оптимално сцепление на покритието
* HRM метализация на цялото шаси със ZINACOR 850 (85% цинк/15% алуминий) за най-добра защита от корозия
* Финално боядисване с два слоя двукомпонентна боя, едноцветно в RAL 3002 Карминено червено съгласно RAL-системата 841GL
* Задната част метализирана и боядисана в RAL 9010 (чисто бяло)
* Джанти - сребърно сиво
* Слой боя изпитан със солен спрей тест по ISO 9227-NSS
* Запечатване на кухини със специален восък
* Не се допуска металик боя
Включено следното оборудване:
* Товарна платформа с приблизително 30 мм дебелина от твърда дървесина
* 2-инчов кралски болт
* Поцинкована стоманена челна стена (EN12642-XL), около 1200 мм висока
* Отпред на поцинкованата куплирана лента – жълто-червени въздушни съединители
* Отзад в централната греда – стойка за прибиране на щикове до 1000 мм
* На гърловината и на задната напречна греда - от ляво и дясно по една стойка за предупредителни табели с контактен изход
* Управление на задните оси чрез кабелно дистанционно (бутони), с контрол на праволинейност на осите (без монтаж във влекача)
* Електро-хидравличен агрегат
* 13 двойки джобове за щикове (около 100 x 50 мм) във външната рамка на товарната платформа
* Повдигаща ос на първата и втората ос с управление чрез TEBS E, според натоварването и състоянието на товара
* 7 двойки поцинковани щикове, около 100 x 50 мм, с височина около 1000 мм
* 5 двойки напречни джобове за щикове (100 х 50 мм) в платформата
* 2 двойки WADER контейнерни гнезда на платформата, за 1 x 10’
Dedew Tpr Uepfx Agioku
* 1 маневрена куплунг с усилване завинтен към крайната напречна греда
* Централна гресираща инсталация BEKAMAX (Pico) с обикновена грес NLGI-2 и сваляе
Обявата е преведена автоматично и може да има някои грешки в превода.
Извадка от оборудването. Пълното оборудване е налично при запитване.
Товарна платформа:
* Товарна платформа с приблизително 30 мм дебелина от твърда дървесина
* 10 двойки външно отваряеми халки за укрепване на товара (LC 10 000 daN)
Крака на полуремаркето:
* JOST механични крака, с двустепенна предавка, за натоварване до около 24 т (около 50 т изпитвателно натоварване)
Оси и окачване:
* BPW оси, технически допустими по 12 000 кг всяка
* Първа ос е управляемa напред, втора ос е фиксирана, всички други оси са хидро-механично управляеми, монтирани на въртяща платформа
* Въздушно окачване с клапан за повдигане и сваляне
* Комплект за обслужване на оси
Гуми:
* Гуми 445/65 R 22.5 169K – марка по наш избор, TPMS
* TPMS система за контрол на налягането в гумите според ECE R 141
* Предаването на данни към влекача се осъществява чрез стандартизиран EBS интерфейс по ISO 11992
* За правилно показване на данните, влекачът трябва да може да ги предава и визуализира
Спирачна система:
* Wabco спирачна система според изискванията на ЕС с EBS-E (4S3M) без свързващи линии към влекача
Електроинсталация:
* Електроинсталация според изискванията на ЕС
* Осветление 24 волта ASPÖCK-NORDIK (ASS3)
* Всички LED странични габарити мигат заедно с индикатора
* ASPÖCK-UNIBOX на предната куплирана лента със съединители: 24N, 24S и 15-пинов съгласно ISO стандарти: 24N ISO-1185, 24S ISO-3731, 15-пинов ISO-12098
Стоманена конструкция:
* Конструкция от високоякостни микро-легирани стомани
* Класове стомана: S355J2+N/S355MC (граница на провлачване 355MPa), S690QL/S700MC (граница на провлачване 690MPa)
Боядисване:
* Цялата стоманена конструкция автоматично бластирана след заваряване
* Вторично бластиране с корунд за оптимално сцепление на покритието
* HRM метализация на цялото шаси със ZINACOR 850 (85% цинк/15% алуминий) за най-добра защита от корозия
* Финално боядисване с два слоя двукомпонентна боя, едноцветно в RAL 3002 Карминено червено съгласно RAL-системата 841GL
* Задната част метализирана и боядисана в RAL 9010 (чисто бяло)
* Джанти - сребърно сиво
* Слой боя изпитан със солен спрей тест по ISO 9227-NSS
* Запечатване на кухини със специален восък
* Не се допуска металик боя
Включено следното оборудване:
* Товарна платформа с приблизително 30 мм дебелина от твърда дървесина
* 2-инчов кралски болт
* Поцинкована стоманена челна стена (EN12642-XL), около 1200 мм висока
* Отпред на поцинкованата куплирана лента – жълто-червени въздушни съединители
* Отзад в централната греда – стойка за прибиране на щикове до 1000 мм
* На гърловината и на задната напречна греда - от ляво и дясно по една стойка за предупредителни табели с контактен изход
* Управление на задните оси чрез кабелно дистанционно (бутони), с контрол на праволинейност на осите (без монтаж във влекача)
* Електро-хидравличен агрегат
* 13 двойки джобове за щикове (около 100 x 50 мм) във външната рамка на товарната платформа
* Повдигаща ос на първата и втората ос с управление чрез TEBS E, според натоварването и състоянието на товара
* 7 двойки поцинковани щикове, около 100 x 50 мм, с височина около 1000 мм
* 5 двойки напречни джобове за щикове (100 х 50 мм) в платформата
* 2 двойки WADER контейнерни гнезда на платформата, за 1 x 10’
Dedew Tpr Uepfx Agioku
* 1 маневрена куплунг с усилване завинтен към крайната напречна греда
* Централна гресираща инсталация BEKAMAX (Pico) с обикновена грес NLGI-2 и сваляе
Обявата е преведена автоматично и може да има някои грешки в превода.
Доставчик
Забележка: Регистрирайте се безплатно или влезте, за да получите достъп до цялата информация.
Регистриран от: 2003
Изпратете запитване
Телефон & Факс
+49 201 8... обяви
Вашата обява беше успешно изтрита
Възникна грешка